|

بهترین حالت دوج کوین؟!

کدامیک از دارندگان دوج کوین برنده هستند؟

dogcoin

طبق داده‌های Coinglass، تقریباً 57 درصد از معامله‌گران Dogecoin در معاملات آتی....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق داده‌های Coinglass، تقریباً 57 درصد از معامله‌گران Dogecoin در معاملات آتی Binance دارای سود خالص هستند. اندیکاتور بلند مدت، باعث نگرانی معامله گران خرده فروش میشود."درازمدت" به سمت خرید یک دارایی خاص اشاره دارد.زمانی که تعداد معامله گران "طولانی" به دو محدوده (خیلی زیاد یا خیلی کم) نزدیک شود، در ادامه آن نوسانات بازار احتمالاً شدید خواهد بود. تعداد معامله‌گران «بلندمدت» با روند بازار همبستگی معکوس دارند. به عبارت دیگر، اگر تعداد معامله‌گران «بلندمدت» در طول یک روند نزولی بازار افزایش یا در طول یک روند صعودی بازار کاهش یابد، احتمالاً همان روند قبلی بازار ادامه خواهد یافت.

می توان تصور کرد که روند بازار در صورت افزایش شدید معامله گران "درازمدت" در حالی که قیمت دارایی بالا باقی بماند، ممکن است تغییر کند. با این حال، اگر نسبت بلند مدت نزدیک به 1:1 باشد، روند بازار احتمالاً ادامه خواهد داشت.به طور کلی، درصد بلند/کوتاه Dogecoin در 24 ساعت گذشته در 49.53٪/50.47٪ با نسبت 0.94 باقی مانده است. این ممکن است نشان دهنده برابری جزئی بین خرس ها و گاوها باشد که نشان دهنده تثبیت است، و تصویر کوتاه مدت کمی نزولی باقی مانده است.

با توجه به اینکه ارزش کل سفارش‌های بلند مدت به سفارش‌های کوتاه همیشه 1:1 است، اما زمانی که نسبت طولانی‌مدت بالاتر از 1 باشد، تعداد معامله‌گران لانگ بیشتر از معامله‌گران کوتاه مدت است و همچنین بالعکس.Dogecoin (DOGE) اکنون حدود 2.35٪ در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است و در محدوده 0.065 دلار معامله می شود.و یک موقعیت کوچک برای فروشندگان را نشان می دهد که شاخص RSI باتلاش پایین تر از میانه راه است، اگر قیمت به زیر 0.06 دلار کاهش یابد، ممکن است نشانه‌ای از این باشد که خرس‌ها تلاش می‌کنند یک بار دیگر کنترل را در دست بگیرند.

این کاهش ممکن است توسط فروشندگان از سر گرفته شود تا Dogecoin را به زیر سطح حمایت حیاتی 0.05 دلار برساند. در 0.04 دلار، پشتیبانی دیگری وجود دارد. از سوی دیگر، اگر قیمت از جایی که الان هست افزایش یابد، خریداران ممکن است بار دیگر سعی کنند از سد 0.08 دلاری (MA 50) عبور کنند. و درآخر ممکن است Dogecoin سعی کند به مرز 0.10 دلار برسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها