|

کاربران شیبااینو گوش به زنگ باشید!!

SHIB

داده‌های Exchange نشان می‌دهد که 92 درصد از کاربران ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داده‌های صرافی رمزارز فهرست شده در Nasdaq Coinbase نشان می‌دهد که 92 درصد از کاربران این پلتفرم که با ارز دیجیتال شیبا اینو ($SHIB) معامله می‌کنند، در بحبوحه روند انباشت مداوم که قیمت SHIB را نسبتاً بالا نگه داشته است، خرید می‌کنند. 30 روز گذشته براساس داده‌های صفحات قیمت کوین‌بیس، ۹۲ درصد از کاربران آن SHIB را خریداری کردند در حالی که تنها ۸ درصد ترجیح داده‌اند که دارایی‌های خود را در آن در ۲۴ ساعت گذشته بفروشند.

طبق صرافی ارزهای دیجیتال، «افزایش فشار خرید می‌تواند نشان دهنده محبوبیت این دارایی باشد».داده‌های صرافی نشان می‌دهد که بطور  زمان معمول نگهداری SHIB از ۱۲۰ روز قبل در آوریل سال جاری در پلتفرم به ۱۵۲ روز افزایش یافته است،  صفحات صرافی خاطرنشان می‌کنند که زمان نگه‌داری طولانی «نشانه‌ای از روند انباشته» است، در حالی که زمان نگهداری کوتاه «نشان‌دهنده افزایش حرکت توکن‌ها یعنی فشارفروش است».همانطور که Gfitniy Esports اشاره کرد، شیبا اینو یازدهمین ارز رمزنگاری شده محبوب در پلتفرم معاملاتی در میان افزایش فعالیت خرید روی آن است.

لیست قیمت بیت کوین کوین بیس نشان می دهد که 95 درصد از کاربران آن بیت کوین می خرندو  5 درصد از آن را می فروشند، از طرفی 87 درصد در حال خرید اتریوم هستند. به طور مشابه، 90 درصد از کاربران کوین بیس در حال خرید ADA کاردانو هستند.

همانطور که CryptoGlobe گزارش کرد، SHIB، Polygon ($MATIC) و Unifi معدود آلتکوین‌هایی هستند که در سال‌های 2021 و 2022 در Coinbase فهرست شده‌اند و بر اساس تحلیلی که توسط یک تحلیلگر زنجیره‌ای با نام مستعار انجام شده، بالاتر از قیمت فهرست باقی مانده‌اند.میانگین عملکرد قیمت ارزهای دیجیتالی که در Coinbase در  دوره های قبل فهرست شده‌اند، 82 درصد کاهش داشته و پروژه‌ها به طور متوسط ​​72 درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند.

از حدود 125 ارز دیجیتالی که برای آن دوره فهرست شده بودند، تنها 10 مورد از ارزهای دیجیتال پرچمدار از بیت کوین عملکرد بهتری داشتند. قابل ذکر است، SHIB و ارز دیجیتال رقیب الهام گرفته از میم، Dogecoin ($DOGE) هر دو اخیراًتعداد آدرس‌های فعال در شبکه‌های خود بیش از 30 درصد در یک دوره 30 روزه افزایش داده اند.

نیز اخیراً به‌عنوان روش‌های پرداخت به Coinbase Commerce، بخشی از صرافی Coinbase Global در فهرست نزدک، در زمانی که پلتفرم در حال اضافه کردن پرداخت‌های خارج از زنجیره برای کاهش کارمزدها و زمان تسویه حساب است، اضافه شدند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها