|

آیا شیبا اینو هنوز ارزش خرید دارد؟

شیبااینو از سلطنت خلع شد؟

SHIB

با توجه به کاهش شدید بازار ارزهای دیجیتال، آیا شیبا اینو هنوز ارزش خرید دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به کاهش شدید بازار ارزهای دیجیتال، آیا شیبا اینو هنوز ارزش خرید دارد؟ با توجه به اینکه کل بازار، حتی ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اکنون تحت نظارت شدید سرمایه گذاران و تنظیم کننده ها قرار دارند، این یک سوال قانونی است. بنابراین، آیا شیبا اینو امروز یک سرمایه گذاری پرسود است یا برای سرمایه گذاری روی میم کوین ها خیلی دیر شده است؟

Shiba Inu در سال 2020 وارد بازار شد و به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار ظاهر شد. از سال 2020 تا 2021، شیبا اینو 48،000،000 درصد افزایش داشته است. این بدان معناست که هرکسی که در سال 2020 بیش از 100 دلار در SHIB سرمایه گذاری کرده باشد تا پایان سال 2021 میلیونر شده است. با این حال، همانطور که در امور مالی می گویند، عملکرد گذشته عملکرد آینده را تعیین نمی کند.

بنابراین، سوال بزرگ برای هر سرمایه‌گذاری این است که آیا Shiba Inu یک سرمایه‌گذاری هوشمند است؟ برای درک این موضوع، اجازه دهید مزایا و معایب خرید Shiba Inu را بررسی کنیم. بیایید دلایلی که چرا شیبا یک ارز دیجیتال عالی برای خرید است، نگاهی بیاندازیم.

1. شیبا اینو یکی از توکن های مورد علاقه ایلان ماسک است.

2. توکنومیک شیبا اینو و قیمت غالب یکی از عوامل کلیدی که باید در هنگام جستجوی یک ارز دیجیتال با پتانسیل بالا برای خرید در نظر گرفت، توکنومیس است. در مورد شیبا اینو، توکنومیس برای سرمایه گذار بسیار منطقی است.

3. شیبا اینو ثابت کرده که یک توکن  میلیونر است.

4. شیبا اینو می تواند دوج کوین را به عنوان پادشاه توکن های میم از سلطنت خلع کند.

5. هنوز رابینهود به شیبا اینو نگاه بلند مدت دارد.

6. تحولات در اکوسیستم شیبا اینو 

بیشتر میم کوین ها کاربرد کمی دارند و معمولاً برای تبلیغات ساخته می شوند. شیبا اینو یکی از آنهایی است که با فراتر رفتن امتیازی زیادی گرفت شیبا اینو از زمان راه‌اندازی، پیشرفت‌های متعددی را ارائه کرده است که می‌تواند بر ارزش SHIB تأثیر مثبت بگذارد.

7. عنصر ناشناس بودن بنیانگذار شیبا اینو مزیتی مشابه بیت کوین دارد زیرا هیچ کس هویت بنیانگذار یا بنیانگذاران را نمی داند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها