|

آتش سوزی بی پایان!!

چرا دارندگان شیبااینو مضطرب شدند؟!

Shiba Inu

طرفداران شیبا اینو راه های ابتکاری زیادی برای سوزاندن توکن مورد علاقه خود پیدا کرده اند. که یکی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طرفداران شیبا اینو راه های ابتکاری زیادی برای سوزاندن توکن مورد علاقه خود پیدا کرده اند. که یکی از بزرگترین توکن سوزهای SHIB، تراویس جانسون است. در توییتر او با نام "SHIB Super Store" شناخته می شود. نمایه SHIB Super Store از روش های مختلفی برای رایت توکن های SHIB استفاده می کند. قبلاً این حساب از برنامه های زیرمجموعه آمازون برای رایت توکن‌های Shiba Inu و همچنین از درآمدهای Audible Amazon برای سوزاندن توکن‌های SHIB استفاده کرده است. جانسون برای هر کلیک کمیسیونی دریافت می‌کند و از آن پول برای سوزاندن توکن‌ها استفاده می‌کند.در سرمایه گذاری دیگر، فروشگاه سوپر SHIB شروع به سوزاندن توکن های SHIB با درآمد YouTube خود کرده است. این سرمایه‌گذاری با نام ShibPlay شناخته می‌شود.در اطلاعات توییتر نوشته شده است که آنها یک "پروژه غیرمتمرکز و جامعه محور" هستند.که توکن های SHIB را تا جایی که ممکن است می سوزانند. در توییترخود بیان کردند:

 ما 48.9 میلیون SHIB دیگر را سوزاندیم (559.77 دلار!) آمازون هفته آینده شامل خواهد شد!

به تماشای کانال YouTube ما ادامه دهید.کانال YouTube در حال حاضر حدود 2400 عضو دارد. با این حال، آنها با سرعت زیادی در حال رشد هستند. این تیم قصد دارد از درآمد حاصل از صفحه YouTube خود برای سوزاندن توکن های Shiba Inu بیشتر استفاده کند. Shib Army یکی از بزرگترین و وفادارترین پایگاه های محبوب در حوزه رمزنگاری است. 

از این رو، جمع آوری بازدیدهای زیادی در کانال آنها برای پروژه نباید چالش برانگیز باشد. YouTube در حال حاضر به 4000 ساعت مشاهده در 12 ماه متوالی برای کسب درآمد از کانال شما نیاز دارد. این عددی به نظر می رسد که ارتش شیب به راحتی می تواند از آن عبور کند.با این حال، نرخ سوختگی فعلی SHIB در حال کاهش است. میزان سوزاندن حدود 56.27 درصد کاهش یافته است.

شیبااینو Shiba Inu در حال حاضر یکی از پروژه های رمزنگاری مورد بحث در جهان است. علاوه بر این، پست اخیر در حساب توییتر ارتش شیب آرژانتین نشان داد که بوکسور زن ویویانا پالاوک که بخشی از ارتش شیب می باشد تصمیم گرفته است که آرم SHIB را به لباس خود بچسباند.علاوه بر این، توسعه دهنده SHIB، Shytoshi Kusama، برنامه های بزرگی را برای توکن فاش کرده است. این پروژه قصد دارد توکن دیگری به نام TREAT را منتشر کند. این به عنوان یک نشانه پاداش در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، استیبل کوین SHI آنها نیز در حال ساخت است و باید در سال جاری شاهد پیشرفت هایی باشیم. شیبا اینو در هفت روز گذشته جهش 9.5 درصدی داشته است. ودر زمان انتشار، SHIB با قیمت 0.00001103 دلار معامله می شد. با این وجود، این توکن همچنان 87.2 درصد از بالاترین رکورد خود یعنی 0.00008616 دلار کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها