|

تغییراتی اساسی

خبرای توپ برای کاربران شیبااینو..!

Shiba Inu

توسعه‌دهنده شیبا، بابت تاخیر متاورس عذرخواهی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توسعه‌دهنده شیبا، بابت تاخیر متاورس عذرخواهی می‌کند. $SHIB Shytoshi Kusama، بعنوان یکی از توسعه دهندگان پیشرو Shiba Inu، ظاهر شد و اکوسیستم $SHIB را که درآینده چطور میخواهر پیش رود فاش کرد. اولین موضوع در پست کوساما Shibarium است – بلاک چین لایه ۲ Shiba که کارمزد تراکنش مجانبی را به صفر کاهش می‌دهد. کاربران هزینه‌های گاز را با توکن‌های BONE می‌پردازند.

او گفت در حالی که تاریخ آزمایش عمومی بتا هنوز تعیین نشده است، اما همه چیز طبق برنامه است.کوساما تایید کرد که $SHIB یک استیبل کوین به نام $SHI منتشر خواهد کرد. به گفته سازنده، سقوط $UST و بی ثباتی $USDN نگرانی هایی را ایجاد کرده و $SHI برای جلوگیری از این نگرانی ها طراحی خواهد شد. اگر مشکلی وجود نداشته باشد، $SHI می تواند در اوایل امسال منتشر شود.

علاوه بر این، شیبا در حال گسترش شبکه خود با توکن جدیدی به نام $TREAT است که کاربردهای گسترده ای در کل حوزه اکوسیستم شیبا دارد. به عنوان مثال، $TREAT به عنوان یک توکن جایزه در بازی های Shibarium، SHIB Metaverse و Shiba جمع آوری کارت (CCG) استفاده می شود که نیز موجودی برای $SHI فراهم می کند.و اکوسیستم Shiba Inu Token از پروژه هایی مانند انکوباتور هنری NFT و توسعه یک صرافی غیرمتمرکز به نام Shibaswap پشتیبانی می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها