|

حمایتی چشمگیر برای شیبادارها!

Shiba Inu

پردازشگر پرداخت‌های رمزنگاری خواهان Shiba Inu..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پردازشگر پرداخت‌های رمزنگاری خواهان Shiba Inu،درحال گسترش خدمات پشتیبانی از این ارز دیجیتال میم هستند. این بار، NOWPayments با همکاری صرافی رمزنگاری Switchhere یک سیستم پرکاربرد تبدیل خودکار را راه‌اندازی کرده است که به تجار خود امکان می‌دهد وجوه SHIB را مستقیماً بدون هیچ گونه تراکنش واسطه‌ای با ارز فیات مبادله کنند.از ماه مه، SHIB در تلاطم است اکنون در زنجیره BNB می تواند توسط بازرگانان با استفاده از NOWPayments پذیرفته و مورد استفاده قرارگیرد.

پیش از این در سال 2022، پردازشگر پرداخت غیرقانونی با ارزهای دیجیتال قابلیتی را به وجود آورد که به سرمایه گذاران این امکان را می‌دهد تا بخشی از درآمدهای خود را در Doge Killer (LEASH) یا Shiba Inu (SHIB) بسوزانند. دارندگان Shiba Inu از مرز 1.2 میلیون عبور کرده اند بااین شرایط دارندگان Shiba Inu همچنان به رشد خود ادامه می دهند و از مرز 1.2 میلیون عبور می کنند. طبق آمار WhaleStats، تعداد دارندگان شیبا اینو به1200301 نفر رسیده است.

تجزیه و تحلیل 100 دارنده برتر Shiba Inu نشان می دهد دارندگان حدود 23.61 درصد از میانگین موجودی SHIB با افزایش 15.29 درصدی در میانگین ارزش SHIB و افزایش مثبت 110 درصدی در جریان خالص داشتند.باتوجه به این که شیبا اینو در بین 10 نهنگ برتر خریداری شده و همچنین از نظر حجم معاملات در بین 5000 نهنگ بزرگ ETH در 24 ساعت گذشته بازگشته است. شیبا اینو همچنین در بین 2000 نهنگ برتر ETH در 24 ساعت گذشته در میان قراردادهای هوشمند پرکاربرد قرار گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها