|

پیشنهادی عجیب!

بالاخره شیبااینو و دوج کوین بخریم یانه؟!

Shiba Inu

ارزهای پرطرفداری مانند Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) واقعاً...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارزهای پرطرفداری مانند Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) واقعاً علاقه خرده فروشی ها را به عرصه ارزهای دیجیتال جلب کرده اند. اگرچه بیت کوین و اتریوم بخش قابل توجهی از این افزایش اسمی در ارزش بازار کریپتو در دو سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند، اما ارزهایی مانند Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) واقعاً علاقه خرده‌فروشی‌ها را به عرصه ارزهای دیجیتال جلب کرده‌اند.

بیت کوین نه تنها یک روند ساز بوده است، و موجی از ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرده که بر روی یک شبکه غیرمتمرکز همتا به همتا ساخته شده‌اند، بلکه به استاندارد واقعی برای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. از آنجایی که این تنها ارز رمزنگاری شده موجود نیست،ارزهایی مانند Dogecoin (DOGE) که توسط برخی به عنوان "memecoin" اصلی دیده می شود، در سال 2021 با افزایش سرسام آور قیمت آن سر و صدای زیادی به پا کرد. این توکن که از تصویر شیبا اینو به عنوان آواتار خود استفاده می کند، اکنون یک شیوه پرداخت توسط برخی شرکت های بزرگ است. اکوسیستم Shiba Inu یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) و یک انکوباتور توکن غیرقابل تعویض (NFT) را در ماه های اخیر راه اندازی کرده است تا به توکن SHIB ابزار بسیار مورد نیاز را بدهد.

دوج کوین در حال حاضر تلاش بر شکست بیت کوین دارد،ازطرفی دوج کوین از بزرگترین و قدیمی ترین ارز دیجیتال عقب تر است. علاوه بر این، پلتفرم‌های فنی کاملاً مشابه هستند، زیرا Doge از نوادگان دور سیستم بیت‌کوین است. پس از افزایش قیمت‌ها در طول چندین سال، Dogecoin در جریان گردباد رسانه‌های اجتماعی در اوایل سال ۲۰۲۱ مورد توجه قرار گرفت.Dogecoin یکی از ارزهای برجسته در بازار ارزهای دیجیتال بود که در ماه می به اوج خود رسید و سپس در ماه های بعد به تدریج کاهش یافت.

با این حال، هنوز دلایل زیادی برای خوش بین بودن در مورد چشم اندازهای Dogecoin وجود دارد، زیرا توسعه دهندگان مایلند موارد استفاده اضافی را برای افزایش ارزش پیشنهادی توکن پیاده سازی کنند.در نهایت، این دو ارز دیجیتال دارای DNA و تاریخچه مشترک زیادی هستند، اما در مورد کاربردهای دنیای واقعی بسیار متفاوت هستند. در هر صورت، Dogecoin می‌تواند لایت‌کوین یا ریپل را به‌عنوان یک پلت‌فرم کارآمد برای انتقال پول به چالش بکشد، اما به نظر می‌رسد این جاه‌طلبی نیز با توجه به تورم ورودی Dogecoin و تمرکز کمتر آن بر امنیت داده‌ها، کم است.ازطرفی توکن شیبا اینو در سال 2021 سود زیادی به همراه داشت و بازار ارزهای دیجیتال را با سودهای سرسام آور شگفت زده کرد.

واضح ترین دلیل توقف ناپذیری SHIB در سال 2021، افزایش طرفداران آن بود. همانطور که این توکن از نظر محبوبیت و ارزش بازار در رتبه های بالاتری قرار گرفت، نقدینگی بازار و جامعه سرمایه گذاران نیز افزایش یافت. شیبا اینو در سال 2021 جمعیت رو به رشد خود را جشن گرفت و از 1 میلیون نفر گذشت. در واقع، این ارز دیجیتال در سال 2021 با پشت سر گذاشتن بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال بزرگ، به پرجستجوترین ارز دیجیتال تبدیل شد. با مطالبی که گفته شد می توان به آینده پر جنجال میم کوین ها پی برد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها