|

اتفاقی جدید!!

در24 ساعت گذشته چه اتفاقی برای شیبااینو افتاده؟

shibainu

باتوجه به گزارشات Shibburn ردیاب رایت نشان می دهد در 24 ساعت گذشته،...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به گزارشات Shibburn ردیاب رایت نشان می دهد در 24 ساعت گذشته، بیش از 140 میلیون توکن Shiba Inu به کیف‌پول‌های مرده، جایی که این توکن‌های میم برای همیشه قفل می‌شوند، فرستاده شده است.هدف از سوزاندن توکن ها این است که SHIB دست نیافتنی تر  شود، هدف این است که قیمت شیبا در دراز مدت بالا برود. تاکنون، طبق وب‌سایت ردیاب سوزاندن SHIB، در مجموع 410,372,927,333,423 Shiba Inu از کل عرضه در گردش خارج شده است.

علیرغم این اتفاق، قیمت الان 88 درصد کمتر از پیک تاریخی که حدود 0.00008845 دلار بود و در اواخر اکتبر سال گذشته به آن رسیده بود. در حال حاضر، 557,989,334,995,503 SHIB در حال گردش است. به گفته وب سایت Shibburn، نشان میدهد، میزان سوختگی Shiba Inu 136.7٪ افزایش یافته است.بزرگترین صرافی فیلیپین به فهرست SHIB بر اساس چندین توییت اخیر ارسال شده توسط Coins.ph، بزرگترین صرافی رمزنگاری راه اندازی شده در فیلیپین، این پلتفرم قصد داشت Shiba Inu را در 13 جولای فهرست کند. با این حال، به دلیل برخی مشکلات فنی، فهرست شدن دومین میم کوین بزرگ بر اساس ارزش بازار تاکنون به تعویق افتاده است.

صرافی قول داده است که شیبا اینو را «خیلی زود» به لیست خود اضافه خواهد کرد.نهنگ‌ها همچنان به خرید انبوه SHIB ادامه می‌دهند همانطور که قبلاً گزارش داد، Shiba Inu دوباره جای بزرگترین دارایی رمزنگاری شده در معادل دلار را گرفته است که اکنون در اختیار بزرگترین نهنگ‌های اتریوم است. در حال حاضر، این سرمایه گذاران حدود 559,974,432 دلار SHIB دارند که 22.35 درصد از پرتفوی تشکیل شده آنها است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی