|

این همه اصرار برای خرید دوج کوین شیبا و بیت کوین چیست؟!

Shiba Inu، Dogecoin Bitcoin

علیرغم سقوط بی سابقه صنعت کریپتو، چندین شرکت اکنوارزهای دیجیتالی مانند ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علیرغم سقوط بی سابقه صنعت کریپتو، چندین شرکت اکنوارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، دوج کوین و شیبا اینو را به عنوان گزینه های پرداخت مناسب برای خدمات خود می پذیرند. شرکت کارگزاری Denison Yachting در ایالات متحده اولین کسی بود که پرداخت های رمزنگاری شده را پذیرفت. این شرکت پذیرش کریپتو را از سال 2014 آغاز کرد و پرداخت بیت کوین را برای 17 قایق تفریحی پذیرفته است.Camper & Nicholsons، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های موجود در این فضا، در ماه ژوئن با شراکت با BitPay برای پذیرش ShibaInu و سایر دارایی‌های دیجیتال، گام برداشت. این شرکت کارگزاری 240 ساله گفت  هدفش جذب  "مشتریان جدید" برای تجارت خود است.بر اساس گزارش های Super Yacht Times، انتظار شرکت هایی که این ارزها را می پذیرند این است که امید دارند صنعت کریپتو به زودی به اوج خود بازگردد.

دارایی‌های دیجیتال محبوب مانند Shiba Inu، Dogecoin و Bitcoin به دلیل محبوبیت روزافزون در زمان‌های اخیر، شاهد افزایش موارد استفاده به عنوان یک گزینه پرداخت بوده‌اند. بر اساس یک گزارش، Shiba Inu’s BONE در نظرسنجی اخیری که توسط FCF Pay در مورد اینکه بهتر است کدام دارایی را به پلتفرم خود اضافه کنند، رای قابل توجهی بدست آورد.

برند مشهور ساعت‌های لوکس Breitling نیز اخیراً پرداخت رمزارز در درگاه BitPay را فعال کرده است، به این معنی که مشتریانش اکنون می‌توانند ساعت‌های آن را با Shiba Inu خریداری کنند.در همین حال، شرکت‌های تحویل غذا مانند Uber Eats، DoorDash و Grubhub در کنار رستوران‌هایی مانند Grill، Chili's، Carrabba's Italian Grill و Steak 'n Shake نیز پرداخت‌های رمزنگاری شده را از طریق BitPay فعال کرده‌اند. صنعت کریپتو به تازگی شاهد یکی از بزرگترین کاهش ارزش در تاریخ خود بوده است. دارایی های دیجیتال شاخص مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو در 30 روز گذشته حدود 50 درصد کاهش در ارزش خود ثبت کرده اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: مهدی کردنظیری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها