|

جنجال برانگیز!!

خبرای خوب برای کاربران شیبااینو دوج کوین!!

shibainu

شرکت‌های کارگزاری با وجود سقوط بازار به Shiba Inu، و Dogecoin روی می‌آورند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به گزارش های موجود دارندگان دو میم کوین پرطرفدار بازار رمزارزها، یعنی دوج کوین و شیبااینو که من بعد می توانند از ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده برای پرداخت هزینه دریافت خدمات قایق های تفریحی لوکس استفاده کنند. این مزیت در صنعت قایق‌رانی درحال اجرا می باشد.اکنون  چندین شرکت کارگزاری معتبر، پرداخت  از طریق ارزهای رمزنگاری شده را برای خرید و اجاره قایق های تفریحی انجام می دهند که جدیدترین آنها پلتفرم Yachtzoo که در موناکو مستقراست با پلتفرم پردازشگر پرداخت های ارزهای دیجیتال BitPay وارد همکاری شده است.

  ارزهای دیجیتال دیگر هم مانند:بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل، دای، رپدبیت کوین (WBTC) و انواع استیبل کوین ها توسط BitPay پشتیبانی می شوند.در اردیبهشت ماه شرکت کارگزاری و اجاره قایق های لوکس Camper & Nicholsons اعلام کرده که پرداخت های رمزارزی را از طریق BitPay قابل انجام است. این شرکت حدود 240 سال است که  پرداخت ارزهای دیجیتال را برای کل ناوگان قایق های تفریحی خود، اعم از خرید، اجاره و سایر خدمات می پذیرد.

اخیراً شرکت کارگزاری قایق های بادی به نام SuperYachts Monaco، که شعبه اصلی آن در موناکو قرار دارد، در بیانیه ای گفت که با BitPay شروع به همکاری کرده است.نیز افزود که یک قایق موتوری 40.2 متری بنتی (Benetti) را ازطریق رمزارز به فروش رسانده است.با پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت با این شیوه در حال افزایش است.

همانطور که دارندگان شیبااینو و دوج کوین اکنون می توانند هزینه تحویل غذا از سرویس Uber Eats را با ارزهای رمزنگاری شده خود و از طریق BitPay پرداخت کنند. شرکت‌های غذایی مانند DoorDash و Grubhub و رستوران‌های بیرون‌بر مانند Grill، Chili’s، Carrabba’s Italian Grill، Steak ‘n Shake و بسیاری دیگر نیز از طریق BitPay رمزارز می‌پذیرند.شرکت های سازنده ساعت‌های لوکس مانند Tag Heuer، Hublot و Breitling نیز پشیتبانی و پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری برای کالاهای خود، پرچم ارزهای دیجیتال را بالا برده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: سعید قدسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها