|

استخراج باعث سود؟

چه چیزی باعث ریزش قیمت رمزارزها می شود؟

 Bitcoin

وزیر انرژی سوئد، خشایار فرمانبر در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفته که...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  ‌دیروز شاخص MPI رشد بسیار شدیدی را تجربه کرد و به بیشترین مقدار خود از اول آوریل ۲۰۲۲ رسیده است. این شاخص نسبت خروجی بیت‌کوین ماینر‌ها را به میانگین متحرک یک ساله جریان خروجی آن بررسی می‌کند و افزایش آن معمولا به معنی فروش بیت‌کوین توسط استخراج‌کنندگان است و می‌تواند باعث ریزش قیمت شود.

وزیر انرژی سوئد، خشایار فرمانبر در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفته که تامین‌ انرژی برای پروژه‌های کارآفرینی مانند کارخانه‌های تولید فلزات نسبت به استخراج بیت‌کوین که انرژی زیادی مصرف می‌کند اولویت بیشتری دارد.

دولت سوئد ماه گذشته از نهاد انرژی درخواست کرد که میزان انرژی مصرفی در زیرساخت‌های دیجیتال و به خصوص استخراج بیت‌کوین را بررسی کند. فرمانبر درباره ایجاد ممنوعیت برای استخراج اظهار نظر نکرد، اما گزارشات نشان می‌دهد که احتمال اولویت‌بندی اعطا مجوز به مزارع استخراج با توجه به میزان کارآفرینی آن‌ها وجود دارد. پیش‌تر نیز نهاد‌ قانون‌گذار بازارهای مالی در سوئد پیشنهاد ممنوعیت استخراج رمزارزها را مطرح کرده بود.

از طرفی مجلس سنای پاراگوئه لایحه قانون‌گذاری استخراج بیت‌کوین و معاملات آن را تایید کرد. این لایحه در دسامبر در صحن مجلس معرفی شد، اما لایحه فعلی نسبت به نسخه اولیه آن اصلاح شده است. این مجموعه قوانین حالا باید به تایید شعبه اجرایی که قدرت قبول یا رد آن را دارد، برسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها