|

گامی جدید برای شیبا!!

شیبااینو جدی جدی تو مسیر بزرگی پاگذاشته؟!

shibainu

شیبا اینو از MEMECOIN بودن به رمزارز اصلی تبدیل خواهد شد؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال 2020، توکن ERC-20، Shiba Inu (SHIB)، با کپی برداری از رمزارز برجسته دیگری،یعنی Dogecoin (DOGE) ایجاد شد. علیرغم یاتاقان های اولیه پلت فرم شیبا، اکنون اصول اولیه را اصلاح کرده است و از طرف پلتفرم DEX، و متاورس پشتیبانی میشود و برای توکن سوزی خیز برداشته و دنبال سرمایه گذاری های طولانی مدت است. پس از جلب توجه کاربران در طول بازار صعودی ۲۰۲۱، توسعه‌دهندگان Shiba Inu چندین ابتکار را برای کمک به آنچه که به عنوان یک توکن میم ساده شروع شد، به‌عنوان یک پروژه مشروع‌تر ایجاد کرده‌اند.Shiberse Metaverse Shiberse

متاورس ارز میم Shiba Inu است که نقطه مشترک صاحبان این توکن دیجیتال بازی‌ها هستند که شامل زمین مجازی و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می باشد. Metaverse در فضای متاورس خود اکوسیستم Shiba Inu است که توسط توسعه‌دهنده Eric M به عنوان «مکانی که جامعه، توکن‌ها، بازی، ShibaSwap و موارد دیگر با هم تبادل می‌کنند» تعریف شده است. که در SHIB.io دارای 100595 قطعه زمین است که قابل خرید می باشند.همه این‌ها روی نقشه متاورس قرار می‌گیرند که خیابان‌هایی با نام‌های مرتبط با شیبا نام گذاری شده است.

زمین متاورس نیز با استفاده از فرآیند تغییر نام مشابه با توکن سوزی NFT Shiboshi، به سوختن SHIB کمک خواهد کرد. دارندگان NFT شیبوشی یک منطقه انحصاری از متاورس خواهند داشت که به منطقه شیبوشی معروف است.این توکن همچنین به طور فزاینده ای بعنوان گزینه پرداخت پذیرفته می شود و تعداد سازمان هایی که آن را می پذیرند در حال افزایش است. شیبا یکی از مسلط ترین و جالب ترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان امروز است.

سفر خود را با کوادریلیون توکن آغاز کرد، اما اکنون تقریبا 50 درصد از توکن های آن سوخته است. پیش‌بینی‌ها برای سال 2022 شامل این است که Shiba Inu (SHIB) می‌تواند پس از زمستان کریپتو به 0.0001 دلار آمریکا در بازار ارز دیجیتال برسد. پیش بینی می شود تا سال 2023 قیمت شیبا به 0.00015 دلار در سال 2023 و تا سال 2025 به 0.0002 دلار آمریکا افزایش یابد. اکوسیستم این توکن هنوز در مرحله توسعه و آپدیت است و امسال، عملکرد آن قطع یقیین تحسین برانگیز خواهد بود.در پایان، با ابتکاراتی مانند رویدادهای توسعه و سوزاندن، قیمت میم کوین در نهایت می تواند در بازه زمانی بالاتر به ارتفاعات بیشتری افزایش یابد. علاوه بر این، SHIB به عنوان یکی از 100 نهنگ برتر ETH، قیمت را در طول نوسانات شدید حفظ خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها