|

جهشی مهم!!

در چه صورت بیت کوین رشد میکند؟

Bitcoin

در چه صورت بیت کوین رشد میکند؟آینده ای عجیب درانتظار بیت کوین؟!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نمودار پیش رو نشان‌دهنده بیت‌کوین‌های فروخته‌شده در ضرر در واحد زمان بوده و بر اساس آن، تسلیم سرمایه‌گذاران را در بازه‌های زمانی ۱۰ روزه نشان می‌دهد. طبق نمودار، در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲، بزرگ‌ترین تسلیم سرمایه‌گذاران با جابه‌جا شدن ۱۰۶۰ هزار بیت‌کوین در ضرر اتفاق افتاده است.

بیت کوین

در رتبه‌های بعدی به ترتیب ۱۲ تا ۲۱ مارس ۲۰۲۰ با ۹۵۲ هزار بیت‌کوین و ۲۸ نوامبر تا ۷ دسامبر ۲۰۱۸ با ۸۴۱ هزار بیت‌کوین قرار دارند.بیت کوین (BTC) اوایل روز دوشنبه به بالای 22500 دلار رسید و به این ترتیب، بالاترین قیمت خود در بیش از یک ماه گذشته را به ثبت رساند. در حال حاضر، بزرگترین ارز دیجیتال بازار با قیمت 21819 دلار معامله می شود که 1.63% کاهش در 24 ساعت گذشته را نشان می دهد.  ارزش بازار بیت کوین امروز به رمز 421 میلیارد دلار رسیده و شاخص ترس و طمع، عدد 30 را نشان می دهد.

این شاخص بعد از مدت ها از منطقه ترس شدید به “منطقه ترس” وارد شده است.از طرفی بیت‌کوین با رسیدن به نزدیکی سطح ۲۳ هزار دلار، توانست به بالاترین قیمت خود پس از ریزش ماه ژوئن برسد و بیش از ۳۰٪ رشد را طی این مدت تجربه کند. با تثبیت بیت‌کوین بالاتر از محدوده ۲۳ هزار دلار می‌توان امید به رشد بیشتر آن داشت.

تا زمانی که بیت‌کوین زیر این محدوده معامله می‌شود، همچنان برای خوشحالی زود به نظر می‌رسد؛ چراکه روند کلی همچنان نزولی است و قیمت بیش از ۶۸٪ از سقف تاریخی خود فاصله دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها