|

تصویری جنجالی...

اتفاقی مهم برای دوج کوین!!

Dogecoin

قیمت Dogecoin اتفاقات جالبی را نشان می دهد که تصویری از حرکت های ....

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قیمت دوج کوین Dogecoin پیشرفت جالبی را نشان می دهد که تصویری از حرکت های بعدی را ترسیم می کند. سرمایه گذاران باید به قیمت بیت کوین توجه زیادی داشته باشند زیرا بیت کوین توانایی این را دارد که سیگنال صعودی را برای DOGE خنثی کند. قیمت Dogecoin برای سود بیشتر آماده است قیمت Dogecoin به بالاتر از سطح مقاومت فریم پایین در 0.062 دلار نفوذ کرده و آن را به کف حمایت تبدیل کرده است.

اگر این حرکت ادامه داشته باشد، نقطه میانی محدوده 0.049 دلار تا 0.078 دلار نیز در جایگاه قابل توجهی قرار می گیرد.این محدوده ها دو پیشرفت اصلی هستند که برای قیمت Dogecoin لازم است تا 23 درصد افزایش یابد تا محدوده بالای 0.078 دلار را دوباره آزمایش کند. این حرکت به گاوهای DOGE این امکان را می‌دهد تا با سد مقاومت در بازه زمانی بالا با قیمت 0.082 دلار مبارزه کنند و به طور بالقوه آن را تغییر دهند.

تنها در صورتی که شرایط کلان با قیمت بیت کوین صعودی باشد، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که مانع 0.082 دلاری به یک مانع حمایتی تبدیل شود. انجام این کار می‌تواند افزایش قیمت Dogecoin را تا ۱۳ درصد افزایش دهد و کل سود را به ۴۰ درصد برساند.

از سوی دیگر، اگر قیمت Dogecoin نتواند بالاتر از نقطه میانی محدوده در 0.063 دلار باقی بماند، نشان دهنده ضعف در بین خریداران خواهد بود. اگر این نوسان نزولی باعث بسته شدن کندل روزانه در زیر محدوده پایین در 0.049 دلار شود، تز صعودی را باطل خواهد کرد. در چنین حالتی، قیمت Dogecoin می‌تواند سطح حمایت 0.041 دلار را مجدداً بازبینی کند، جایی که خریداران در موقعیتی قرار خواهند گرفت که می توانند دوباره تلاش کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها