|

ارزهای پیشتاز...

بیت کوین واتریوم برای رمزارزها حماسه آفریدند؟!

Bitcoin

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در میان قیمت‌های ارزهای دیجیتال....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم امروز، سهام شرکت ها در وال استریت با قرار گرفتن در معرض ارزهای رمزنگاری شده نیز افزایش یافت. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در میان قیمت‌های ارزهای دیجیتال، MATIC Polygon با 22 درصد افزایش در روز پیشتاز بود. در زمان نگارش مقاله، اتریوم طی 24 ساعت گذشته با 10.5 درصد افزایش به نزدیک به 1500 دلارو با افزایش هفتگی بیش از 30 درصد، رسیده است،  در حالی که بیت کوین با افزایش 4.5 درصدی از مرز 22000 دلار گذشت.این تغییر برای بازاری که  سیاه و تیره بوده یا چشمگیر است.

بیت کوین و اتریوم هر کدام نزدیک به 70 درصد از بالاترین سطح خود افت کرده اند زیرا بدتر شدن شرایط اقتصاد کلان و تهدید رکود باعث کاهش انگیزه سرمایه گذاری در دارایی های ریسک شده است، به نظر می رسد که امروز این امید دوباره زنده شده است، حتی اگر به طور موقت باشد. فشار صعودی در قیمت دارایی های دیجیتال باعث شد که قیمت سهام آن از 8.83 دلار به 9.82 دلار افزایش یابد، زیرا حجم معاملات روزانه بیش از سه برابر شد.

سهام کوین‌بیس در روز ۹ درصد جهش کرد و به حدود ۵۹ دلار رسید، علی‌رغم ایمیلی داخلی که اخیراً برای اینفلوئنسرها در رابطه با برنامه بازاریابی وابسته آن ارسال شده است، که شرکت گفته است به دلیل بازار نزولی قیمت دارایی‌های دیجیتال فردا به پایان می‌رسد. طبق داده‌های CoinMarketCap، در 24 ساعت گذشته، 30 درصد از حجم صرافی Coinbase از اتریوم و 20 درصد آن مربوط به معاملات بیت‌کوین بوده است.این شرکت یکی از بسیاری از شرکت‌هایی است که در حوزه ارزهای دیجیتال در حال حاضر در بحبوحه کاهش قیمت اکثر دارایی‌های دیجیتال با مشکلات مالی مواجه است.

در میان مواردی که به صورت عمومی معامله می‌شوند، رابین‌هود و کوین‌بیس هردو مواردی اخراجی های امسال خودرا اعلام کرده‌اند وشواهد نشان می دهد کوین‌بیس در ماه گذشته ۱۸ درصد از کارگران خود را رها کرده است.پلتفرم معاملات سهام که به کاربرانش اجازه می دهد در ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری کنند، Robinhood Markets, Inc.، به طور مشابه با 2 درصد افزایش به 8.60 دلار در حجم کمتر از حد متوسط ​​رسید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: پرستو شیرمحمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها