|

اکوسیستم دیفای کاردانو!

کاردانو وارد عرصه ای مهم؟!

cardano

داده‌های منتشرشده نشان می‌دهد اکوسیستم دیفای کاردانو

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داده‌های منتشرشده نشان می‌دهد اکوسیستم دیفای کاردانو سرمایه زیادی را در یک هفته اخیر جذب کرده داده‌های پلتفرم تحلیلی دیفای لاما نشان‌ می‌دهد که همزمان با افزایش اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApp) اکوسیستم کاردانو در هفته گذشته، ارزش کل قفل‌شده (TVL) آن نیز افزایش قابل‌توجهی داشته است و طی دو روز اخیر بیشتر از ۷٪ رشد را در ارزش کل قفل‌شده به ثبت رسانده است.

اکوسیستم دیفای کاردانو بین ۱۳ تا ۱۸ جولای حدود ۲۱ میلیون دلار جذب سرمایه داشته و ارزش کل قفل‌شده آن از ۱۰۹.۵۵ میلیون دلار به ۱۲۸.۳۱ میلیون دلار رسیده است.

ازطرفی هدف ارتقاء Vasil ارائه چندین قابلیت حیاتی است که ممکن است امکان راه اندازی پروژه های زیادی را فراهم کند و در عین حال عملکرد کاردانو را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. علاوه بر این، هدف آن ارائه مسیر برای ارتقای برنامه‌ های کاربردی موجود است که ممکن است سرعت، قابلیت تراکنش و قدرت اسکریپت را افزایش دهد.

برای بهبود عملکرد شبکه، IOG قبلاً اجرای چندین بهینه‌ سازی پارامترهای ثابت (مانند افزایش اندازه بلاک و واحدهای حافظه اسکریپت) را در سال 2022 آغاز کرده است. هارد فورک وسیل، که شامل Diffusion Pipelining می‌شود، با تسریع زمان انتشار بلاک، همه چیز را یک درجه به سمت بالا تغییر می‌ دهد و امکان خروجی بهتر را فراهم می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها