|

دوج کوینی ها شگفت زده خواهندشد!

دوج کوین دارندگان خودرا شگفت زده خواهد کرد؟!

Dogecoin

دارندگان ALTCOINSDOGE ممکن است از نگاه کردن به نمونه کارها خود شگفت زده شوند..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس داده‌های Santiment، در ماه گذشته، میانگین سرمایه‌گذاری  (MDIA) برای توکن میم محبوب، DOGE، روند صعودی داشته است. با این حال، در چند روز گذشته، طبق MDIA، میانگین سرمایه گذاری در DOGE از 264 روز (در 18 جولای) به 206 روز (22 جولای) کاهش یافته است.وقتی MDIA یک دارایی کریپتو بالا می‌رود، آدرس‌هایی که دارایی‌ها در آن نگهداری می‌شوند به مرور زمان کنار می روند. هر چه روند صعودی بیشتر ادامه یابد، رکود قیمت بیشتر می شود.

 برعکس، وقتی MDIA یک توکن شروع به کاهش می‌کند، به این معنی است که آدرس‌های کیف پول که قبلاً غیرفعال بودند، شروع به حرکت دادن توکن ها به اطراف کرده‌اند یعنی از گردش خارج میشوند این معمولاً نشان دهنده افزایش قیمت چنین دارایی است.در 18 جولای، DOGE با 0.064 دلار معامله شد. از زمان سقوط MDIA توکن قیمت DOGE 11 درصد افزایش یافت. در زمان انتشار، این توکن با قیمت 0.07113 دلار وارد معامله شد. در همین دوره، حجم معاملات توکن نیز دو برابر شد و از 564.79 میلیون دلار به 1.01 میلیارد دلار در 21 جولای رسید.

در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی توکن (RSI) از 18 جولای روند صعودی به خود گرفته است. این نشان دهنده افزایش فشار خرید برای DOGE در چهار روز گذشته است. در زمان نگارش این مقاله، این اندیکاتور در یک روند صعودی در 56.59 مشاهده شد.Dogecoin کشش قابل توجهی را در زنجیره در دوره مورد نظر ثبت کرده است. برای مثال، شاخص تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که بین 18 ژوئیه و 20 ژوئیه معاملات DOGE را انجام داده‌اند، 15 درصد افزایش یافته است.

این در حالی است که در دو روز گذشته 48 درصد کاهش داشته است. در زمان نگارش این مقاله، آدرس‌های فعال روزانه در شبکه DOGE به 49118 آدرس رسید. همچنین، بین 18 ژوئیه و 21 جولای، مقدار کل DOGE در تمام معاملات انجام شده در آن دوره بیش از 600٪ افزایش یافت. در 24 ساعت گذشته، 98 درصد کاهش در این معیار ثبت شده است.دوج کوین با ارزش بازار 9,398,713,378 دلار در رتبه دهم در CoinMarketCap با بیشترین ارزش بازار، Dogecoin همچنان بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها