|

ایلان ماسک جنجال برانگیز!

تصمیمی سرنوشت ساز ازطرف حامی دوج کوین ماسک!

Dogecoin

تسلا در سه ماهه دوم سال 2022 خود اعلام کرد که تصمیم گرفته است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تسلا در سه ماهه دوم سال 2022 خود اعلام کرد که تصمیم گرفته است حدود 75 درصد از دارایی های بیت کوین خود را بفروشد. ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، در تماس بعدی Earnings Call که تقریباً 90 دقیقه پس از آن آغاز شد، گفت: "لازم به ذکر است که دلیل فروش تعدادی از دارایی های بیت کوین خود این بود که مطمئن نبودیم که قرنطینه های COVID در چین چه زمانی کاهش می یابد.بنابراین برای ما مهم بود که با توجه به نامشخص بودن قرنطینه های COVID در چین، موقعیت نقدی خود را به حداکثر برسانیم."

ماسک در ادامه اظهار داشت که تسلا آماده سرمایه‌گذاری مجدد در این ارز دیجیتال در آینده است، ارزی که در چند سال گذشته به دلیل پذیرفته شدن بیشتر به عنوان شیوه پرداخت برای کالاهای مصرفی شهرت پیدا کرده است. او افزود: «ما مطمئناً آماده افزایش ذخایر بیت کوین خود در آینده هستیم، بنابراین این نباید به عنوان حکمی در مورد بیت کوین تلقی شود.همچنین تسلا  در Dogecoin سرمایه گذاری می کند، ارز دیجیتال دیگری که در حال حاضر حدود 0.07 دلار برای هرتوکن قیمت دارد. ماسک تأیید کرد که این دارایی ها تحت تأثیر قرار نگرفته اند.

ماسک تکرار کرد: ما هیچ یک از دوج کوین های خود را نفروختیم. ما هنوز درسبد خود دوج کوین داریم،” 

این احتمالاً به این دلیل است که Dogecoin تنها ارز دیجیتالی است که تسلا آن را به عنوان پرداخت برای کالا می پذیرد. این شرکت بیان می کند: تسلا فقط Dogecoin را می پذیرد. تسلا نمی تواند دارایی دیجیتال دیگری را دریافت یا شناسایی کند. مطمئن شوید که خرید خود را با Dogecoin انجام می دهید. ارسال هر گونه دارایی دیجیتال دیگر ممکن است منجر به از بین رفتن یا از دست دادن دارایی شود. دارایی های دیجیتال غیر Dogecoin ارسال شده به تسلا به خریدار بازگردانده نمی شود.

برخی از اقلام در فروشگاه تسلا برای خرید با Doge در دسترس هستند، و پرداخت ها را می توان با کیف پول Dogecoin خود انجام داد. تسلا با وجود قرنطینه‌های ناشی از کووید در چین که بر تولید در تأسیسات شرکت تأثیر گذاشت، روز چهارشنبه گزارش داد که درآمد خود را کاهش داده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها