|

شیبا بااین فرضیه رشد خواهد کرد!

شیبااینو رمز صعود خود را فاش کرد!

Shiba Inu

- روند شیبااینو ثابت کرده است که ..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روند شیبااینو ثابت کرده است که  اول پروژه مهم نیست بلکه به چشم انداز پروژه شما و چارچوبی برای تضمین یک شرکت مترقی مربوط می شود بستگی دارد شیبا اینو که به عنوان توکن میم شناخته می شود، از نظر ارزش بازار، به یکی از ۱۵ دارایی برتر ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. این در میان روندهای صعودی اخیر که شاهد افزایش دارایی با سایر ارزهای دیجیتال بوده است، رخ داد.

شیبا با ارزش بازار 6.4 میلیارد دلار، از TRX پیشی گرفته و اکنون پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ است.طبق داده‌های CoinMarketCap، Shiba Inu اکنون پانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ در فضا از نظر ارزش بازار است و از Tron (TRX) که اکنون در جایگاه شانزدهم قرار دارد، پیشی گرفته است. Shiba Inu اکنون دارای ارزش بازار 6.48 میلیارد دلار است، چند میلیون بالاتر از TRX، که در حال حاضر دارای ارزش بازار 6.19 میلیارد دلار در زمان انتشار است.

شیبا رقیب Dogecoin از زمان آغاز به کار خود در آگوست 2020 دستاوردهای زیادی داشته است که باعث رشد آن در طول سال ها شده است. علاوه بر این، این پروژه در فضای رمزنگاری، به ویژه در توییتر، تا حدودی به دلیل همبستگی آن با Dogecoin محبوبیت پیدا کرده است. این امر باعث افزایش علاقه سرمایه گذاران شده و به دارایی برخی تبلیغات داده است.

Shiba Inu در چند ماه گذشته با بقیه رمزارزهای بازار  دیجیتال سقوط کرد، اما در هفته گذشته نیز بازگشتی داشته است و به نظر می رسد ارزش بازار آن به طور نجومی افزایش یافته است. یک ماه پیش - در ماه ژوئن، زمانی که زمستان کریپتو در سخت ترین حالت خود قرار داشت، ارزش بازار شیبا 5.2 میلیارد دلار بود. امروز، ما شاهد اضافه شدن یک میلیارد دلار اضافی هستیم که به سبقت گرفتن آن از TRX کمک می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها