|

کاربران رمزارز میلیاردر می شوند؟

ارزدیجیتال

گروه مشاوره بوستون در گزارش جدید خود اظهار کرده کاربران ارزهای دیجیتال تا سال..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گروه مشاوره بوستون در گزارش جدید خود اظهار کرده کاربران ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیارد خواهد رسید.

به گزارش شایانیوز به نقل از اقتصادآنلاین شرکت مشاور مدیریت جهانی گروه مشاوره بوستون Boston Consulting Group اعلام کرده است که پذیرش رمزارز احتمالاً توسط سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی بیشتر شتاب خواهد گرفت.

در یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده در 22 جولای، این گروه از محققان اظهار داشتند که این پذیرش احتمالاً با حدود یک میلیارد کاربر تا سال 2030 به اوج خود می رسد. این گزارش اشاره کرد که این پیش بینی مشابه پذیرش اینترنت در دهه 1990 است.

اگر تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال را با نرخ پذیرش کاربران اینترنت در دهه 1990 مقایسه کنیم، یک موضوع واضح است: رشد زیادی در راه خواهد بود. در این گزارش آمده است: در حالی که پیش‌بینی ادامه روند پذیرش کریپتو دشوار است، تعداد کل کاربران کریپتو احتمالاً تا سال 2030 به 1 میلیارد خواهد رسید.

آمریکای شمالی پیشرو در پذیرش

با این حال، BCG اظهار داشت که این پذیرش تحت تأثیر جغرافیای مختلف قرار خواهد گرفت که آمریکای شمالی پیشتاز آن است.

 
 

این منطقه در حال حاضر بیشترین سرمایه گذار را دارد و میانگین نگهداری ارزهای دیجیتال در حدود 18000 دلار است. در نقاط دیگر، آفریقا کمترین سرمایه گذاری را دارد و میانگین کریپتوهای آن حدود 190 دلار است.

همچنین در این گزارش آمده که نرخ پذیرش فعلی در مقایسه با سایر محصولات سرمایه گذاری مانند سهام، فناوری های پرداخت و تخصیص سهام خصوصی توسط موسسات کند است.

تنها 0.3 درصد از ثروت فردی در رمزارز نگهداری می شود

گروه مشاوره بوستون همچنین دیدگاه هایی درباره دارایی کریپتو ارائه و بیان کرد که در حال حاضر فقط 0.3 درصد از ثروت فردی در دارایی های دیجیتال نگهداری می شود در حالی که 25 درصد در سهام است.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که در حال حاضر، سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی، رمزارز بیشتری را در اختیار دارند، اما موسسات به ‌طور نابرابر در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند.

همچنین BCG اظهار کرد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری تامینی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری پرریسک، بیشترین تمایل را برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دارند.

در نهایت، BCG اشاره کرد که افزایش سرمایه گذاری نهادی در ارزهای دیجیتال نشانه دیگری برای احساسات صعودی نسبت به این حوزه است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها