|

سرمایه ای کلان!

آیا کاردانو ارزش سرمایه گذاری دارد؟

cardano

طبق گزارش‌ها، کاردانو یکی از پایدارترین شبکه‌ها در صنعت کریپتو بوده که برای ۱،۷۶۰ روز (تقریباً ۵ سال) بدون هیچ مشکلی کار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق گزارش‌ها، کاردانو یکی از پایدارترین شبکه‌ها در صنعت کریپتو بوده که برای ۱،۷۶۰ روز (تقریباً ۵ سال) بدون هیچ مشکلی کار کرده است. این در حالی است که برخی دیگر از شبکه‌ها، هر از گاهی با قطعی مواجه می‌شوند. ‌‌قیمت کاردانو در روند صعودی فعلی آماده است تا به سطح 0.55 دلار برسد. تحلیلگران چشم انداز صعودی را نشان داده اند. IOG اخیراً به‌روزرسانی هفتگی توسعه را منتشر کرده است که جزئیات آزمایش‌های موفقیت‌آمیز انجام شده قبل از Vasil Hard Fork را نشان می‌دهد.

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو از نخستین برنامه هسته‌ای Plutus خبر داده است که کاملا بر مبنای تایپ‌اسکریپت نوشته و ایجاد می‌شود. این دستاورد جدید می‌تواند به برنامه‌نویسان کمک کند تا در آینده‌ای نزدیک قراردادهای هوشمند را تنها با استفاده از تایپ‌اسکریپت بنویسند.

منظور از تایپ‌اسکریپت، یک زبان برنامه‌نویسی است که بر مبنای جاوا اسکریپت و توسط مایکروسافت ایجاد شده است.تحلیلگران روند قیمت Cardano را بررسی کرده اند و پیش بینی کرده اند که روند صعودی فعلی آلتکوین تا 0.55 دلار افزایش یابد. کاردانو پتانسیل صعودی دارد و آلتکوین آماده است تا ضررهای چند هفته گذشته خود را از بین ببرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها