|

درنهایت خرید یافروش بیت کوین؟

bitcoin

نمودار موجود میانگین متحرک ۴ ساله شاخص MVRV Z-Score را نشان می‌دهد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نمودار موجود میانگین متحرک ۴ ساله شاخص MVRV Z-Score را نشان می‌دهد. دلیل استفاده از این میانگین متحرک، نرمال‌سازی داده‌ها در عین نشان‌دادن چرخه‌های هاوینگ بیت‌کوین است. مقادیر زیر منفی یک (نواحی رنگی) آن در بازار‌های خرسی پیشین، نشان‌دهنده پایین‌تر بودن قیمت بیت‌کوین نسبت به ارزش ذاتی آن بوده و در چرخه‌های بیت‌کوین در کمک به تشخیص‌ کف‌های آن موفق عمل‌ کرده است.

ریزش بیت‌کوین در ماه‌ ژوئن، پایین‌ترین مقدار تاریخ این شاخص را ایجاد کرده که نشان‌دهنده انحراف شدید قیمت از قیمت محقق‌شده در شبکه است.

با نگاهی به شاخص‌های آن‌چین می‌توان دریافت که ماینرها، بانک‌ها و وال‌ها از افزایش قیمت بیت‌کوین حمایت نکرده‌اند. بانک‌ها به کاهش موجودی خود ادامه‌ دادند و ماینر‌ها نیز بیت‌کوین‌های خود را از والت خارج کردند.

رشد شاخص Exchange Whale Ratio‌ نیز نشان می‌دهد که ورود بیت‌کوین به صرافی‌ها توسط وال‌ها افزایش داشته است. در مقابل هم‌زمان با کاهش سختی شبکه و هزینه استخراج، فروش بیت‌کوین توسط ماینر‌ها نیز افزایش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد که در حال حاضر بازار هنوز از حمایت کافی برای رشد قیمت برخوردار نیست. ازطرفی

محققان بازار پیش‌بینی ‌کرده‌اند که دستگاه‌های خودپرداز (ATM) کریپتویی طی پنج سال آینده رشد خیره‌کننده‌ای خواهند داشت و ارزش آن‌ها از ۴۶.۴ میلیون دلار به ۴۷۲ میلیون دلار خواهد رسید. دلیل اصلی این صعود روند روبه‌رشد نقل‌وانتقال در کشورهای درحال‌توسعه، تغییر مقررات پولی و افزایش تعداد خودپردازهای نصب‌شده در سراسر دنیا عنوان شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی