|

۷رمزارز جایگزین دوج کوین!

دوج کوین و شیبااینو از سلطنت خلع شدند؟!

shibainu

آلتکوین جدید که به جای دوج کوین ممکن است منفجر شوند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازارهای ارزدیجیتال در چند ماه گذشته به دلیل افزایش فشارفروش  بر اکثر پروژه ها تأثیر قابل توجهی گذاشت و ارزها دچار آشفتگی شدند از کلمه آلت کوین برای  همه ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین و اتریوم استفاده می شود و هزاران مورد از آنها در گردش هستند. به عنوان مثال، توکن DOGE ایلان ماسک به عنوان یک میم کوین شناخته می شود، یک ارز رمزپایه که به عنوان یک میم شروع به کار کرد.

با این حال، با وجود استفاده ضعیف، از آنجایی که افراد بیشتری توکن های میم مانند DOGE را خریداری کردند، به دارایی‌های دیجیتال ارزشمند تبدیل شدند. ماسک از قدرت عظیم خود برای تبلیغ DOGE استفاده کرد و حتی از آن برای تأمین مالی پروژه SpaceX خود استفاده کرد. همه این عوامل منجر به گسترش قابل توجه توکن DOGE شد، اما تعداد زیادی آلتکوین دیگر وجود دارند که می توانند تا سال 2022 به بهترین ارز دیجیتال تبدیل شوند.

آلت کوین هایی که می توانند به جای ایلان ماسک دوج کوین منفجر شوند در اینجا یک مرور سریع از بهترین ارزهای دیجیتال 2022 ارائه شده است.

1. تامادوج – بهترین ارز دیجیتال 2022 Metaverse Meme Coin

2. Battle Infinity (IBAT) – پلتفرم بازی NFT

Metaverse 3.توکن DeFi (DEFC) – تبادل دیفای با ویژگی های عالی

4. Stepn (GMT) – Web3 Lifestyle App Health با ویژگی های GameFi 5

5. ریپل (XRP) – پروتکل کارمزد فرامرزی برای تراکنش‌های بین پلتفرمی آسان‌تر

6. Decentraland (MANA) - محبوب ترین پروژه متاورس تاکنون

7. Solana – بلاک چین قرارداد هوشمند با پتانسیل تبدیل شدن به بهترین ارز دیجیتال 2022.

۷ آلتکوین جدید که به جای  دوج کوین ممکن است منفجر شوند معرفی شد بازارهای ارزهای دیجیتال به طور کلی بسیار بی ثبات هستند، بنابراین انتخاب بهترین آلتکوین برای سرمایه گذاری بسیار سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. با این حال، اگر پول خود را در دارایی های دیجیتال مناسب سرمایه گذاری کنید، ممکن است در آینده به برخی از دستاوردهای چشمگیری دست یابید.روی این هفت ارزدیجیتال فکر کنید چون پتانسیل رشد را دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها