|

درحال نابودی؟!

کاردانو چراغ خاموش کجا میره؟!

cardano

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم The TIE، محبوبیت کاردانو در توییتر به پایین‌ترین

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم The TIE، محبوبیت کاردانو cardano در توییتر به پایین‌ترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده و این کاهش توجهات با کاهش شدید حجم معاملات نیز هم‌زمان شده است. این در حالی است که کاردانو طی هفته‌های گذشته ریزش شدیدی را تجربه نکرده و حتی طی روزهای گذشته حدود ۱۰٪ افزایش قیمت نیز داشته است. به‌علاوه این ارز روز یکشنبه از لحاظ ارزش بازار برای مدت کوتاهی از ریپل پیشی گرفته بود.

اما بسیاری هاردفورک Vasil را محرک اصلی افزایش اخیر قیمت می‌دانند؛ چراکه انتظار می‌رود این هاردفورک کارایی شبکه را به‌طور چشمگیری بهبود ببخشد. گفتنی است این ارتقا که ابتدا قرار بود در ۲۹ ژوئن انجام شود، به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاده است.

ازطرفی بعد از عدم انجام به‌روزرسانی واسیل در ماه گذشته، این به روزرسانی باز هم به تعویق افتاد. تیم پشتیبان بلاک‌چین کاردانو دلیل این تعویق را اجرای هرچه روان‌تر این به‌روزرسانی عنوان کرده است. مدیر فنی شرکت Input Output Global اعلام کرد که این به‌روزرسانی زمانی اجرا می‌شود که همه طرف‌ها از جمله صرافی‌ها و توسعه‌دهندگان API برای آن آماده باشند.

از طرفی کاهش قیمت کاردانو [ADA] از سطح 0.66 دلار، این آلتکوین را به سمت نقطه کنترل آن (POC) کشید. از سوی دیگر، میانگین های متحرک نمایی تا همین اواخر، هرگونه تلاش برای افزایش فشار خرید را محدود کرده بودند.اما با شکست سطح فیبوناچی 38.2 درصد، خریداران می‌توانند قبل از تسلیم شدن در مقابل گرایش‌های معکوس الگو، برای در دست گرفتن کنترل بازار، بیشتر تلاش کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها