|

اتفاقی عجیب برای دوج کوینی ها!

Dogecoin

سرمایه گذاران دوج کوین دنبال چی هستند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرمایه گذاران DOGE باید به دنبال الگوی قیمت Dogecoin باشند تا بتوانند متوجه  سود یا زیان دوج کوین شوند دوج کوین (DOGE) با ویژگی‌های میم کوین و پشتیبانی دائمی دوج‌پدر، ایلان ماسک، نیازی به معرفی بازار کریپتوهای پر نوسان ندارد. درجه نوسانات بازار کریپتو با نوسانات مداوم در قیمت ارزهای دیجیتال بسیار بالا است که می تواند منجر به سود یا زیان در کیف پول های کریپتو شود. ایلان ماسک اینفلوئنسر نهایی ارز دیجیتال می باشد که قدرت کنترل و کاهش قیمت Dogecoin را در اکوسیستم نوسانات بازار کریپتو دارد.

توکن‌های DOGE اغلب می‌توانند برای سرمایه‌گذاران سودمند باشند. بیایید عمیقاً نوسانات بازار ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم تا ببینیم آیا می‌تواند Dogecoin را نجات دهد.در زمان نگارش این مقاله، قیمت فعلی DOGE 0.069770 دلار آمریکا با ارزش بازار 8826946821.85 دلار و رتبه بازار 10 از هزاران ارز دیجیتال است. ایلان ماسک اخیرا اعلام کرده است که تسلا تمام دارایی های Dogecoin خود را حفظ کرده و دارایی های بیت کوین را فروخته است.

این خبر بر قیمت میم کوین در اکوسیستم نوسانات بازار کریپتو تاثیر گذاشته است. مدیریت Dogecoin اعلام کرده است که یک ارتقاء هسته جدید برای یک شبکه موثرتر و ایمن تر برای همه سرمایه گذاران DOGE منتشر شده است.در همین حال، قیمت DOGE در آستانه کف بازار کریپتو قرار دارد و به زودی انتظار می رود  فشار فروش افزایش یابد . قیمت DOGE بسیار پرنوسان در نظر گرفته می شود.

نوسانات بازار کریپتو فرکانس افزایش یا کاهش قیمت DOGE را در یک دوره زمانی خاص تغییر می‌دهد. درجه نوسانات نشان دهنده سطح ریسک بالقوه مربوط به تغییر نوسان قیمت میم کوین است. سرمایه گذاران DOGE باید در برخورد با Dogecoin با ایلان ماسک به عنوان نماینده اصلی بسیار مراقب باشند. نوسانات بازار کریپتو به روشی خاص محاسبه می‌شود - ارز دیجیتالی که تغییرات قیمتی نامنظم را تجربه می‌کند، به احتمال زیاد به قیمت بالا دست میابد در حالی که پایین‌ترین قیمت‌ها جزء نوسانات است.

اگر یک ارز دیجیتال تغییر قیمت نسبتاً ثابتی داشته باشد، نوسانات پایینی دارد، در حالی که یک ارز دیجیتال با نوسانات بالا برای سرمایه گذاران کریپتو بسیار خطرناک است. به طور مشابه، Dogecoin دو نوع نوسان در اکوسیستم نوسانات بازار کریپتو دارد واین میم کوین همچنین شامل یک ریسک غیرسیستماتیک است که این ریسک بالقوه را در خود دارد که رویدادهای اختصاص داده شده به Dogecoin می توانند به طور چشمگیری بر قیمت DOGE تأثیر بگذارند. در همین حال، ریسک سیستماتیک نشان می‌دهد که حرکت کلی نوسانات بازار کریپتو می‌تواند بر قیمت DOGE تأثیر بگذارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها