|

پیشی از بیت کوین؟

آیا اتریوم به برترین رمزارز تبدیل می شود؟!

ETH

یک تحلیلگر رمزنگاری که بسیار مطرح می باشد، می گوید که اتریوم ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک تحلیلگر رمزنگاری که بسیار مطرح می باشد، می گوید که اتریوم (ETH) می تواند با افزایش ETH 2.0، یک افزایش غیرمنتظره داشته باشد و به بالاترین حد خود در حدود 4800 دلار برسد. تحلیلگر مستعار معروف Kaleo به 530000 فالوورش در توییتر می‌گوید که ETH با وجود روند نزولی گسترده‌تر در بازار دارایی‌های دیجیتال، بهترین شانس را نسبت به هر دارایی رمزنگاری دارد تا به بالاترین حد خود برسد.

کالیو می‌گوید که با نزدیک اتریوم به اثبات سهام، روایتی از «تغییر» ظاهر می‌شود، که پیش‌بینی می‌کند ارزش بازار ETH می‌تواند از ارزش بیت‌کوین پیشی بگیرد. «اگر ارزی باشد که شانس بازگشت به اوج را داشته باشد، ETH است. فرض کنید بیت کوین تا 32000 دلار یا بیشتر پیش برود و ETH/BTC موفق می شود بالاترین رکود تارییخ قبلی یعنی 0.15 بیت کوین (3564 دلار) را بطور مجدد آزمایش کند.و در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت 1705 دلار معامله می شود که حدود11 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است.

ازطرفی در توییت‌هایی که اخیراً منتشر شده، آژانس تحلیلی Glassnode اعلام کرده است که مقدار کیف پول‌های اتریوم که دارای اترهای 1+ و 10+ هستند به اوج‌های تاریخی جدیدی رسیده است. که کیف پول اولی به 1566309رسیده و دومی تا 310656 افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها