|

نبردی سهمگین!!

دوج کوین یا شیبااینوکناره گیری خواهد کرد؟!

Dogecoin

نبرد Memecoin: سود ماهانه Shiba Inu 18٪ است در حالی که Dogecoin فقط 2٪ سود می بیند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میم کوین ها Shiba Inu و Dogecoin هر دو به دنبال این هستند که ماه را با رنگ سبز به پایان برسانند، اما دستاوردهای SHIB تا کنون به طور قابل توجهی بالاتر از DOGE بوده است. شیبا اینو اکنون با 18 درصد سود است در حالی که Dogecoin شاهد افزایش 2 درصدی می باشد. پس از طی ماه‌ها روند نزولی، دارندگان دو میم کوین در بازار ممکن است در نهایت آسودگی خاطر پیدا کنند زیرا ارزهای دیجیتال در آستانه ثبت سود برای این ماه هستند.ابتدا، بیایید به داده های DOGE نگاه کنیم.

در حال حاضر، قیمت memecoin اصلی در حدود 0.0704 دلار است که در هفت روز گذشته 4 درصد افزایش یافته نمودارهای موجود در بازار روند ارزش کریپتو را در ماه گذشته نشان می دهد.به نظر می رسد قیمت توکن در این مدت تغییر چندانی نداشته است در TradingView همانطور که شواهد نشان می دهد، در حالی که Dogecoin در طول ماه جولای نوسانات قابل توجهی را مشاهده کرد، اما  این ماه را تنها 2٪ بالاتر از قیمت اولیه به پایان می رساند.اگر در مورد شیبا اینو بگیم، قیمت آن در زمان نوشتن مقاله حدود 0.00001208 دلار است. سود هفتگی برای memecoin DOGE-cousin در حال حاضر 3 درصد است.

برخلاف Dogecoin، Shiba Inu در ماه گذشته بهبود قابل توجهی داشته است زیرا این توکن در طول دوره 18 درصد سود داشته است.وقتی به بازه زمانی بزرگ‌تر سه ماه گذشته نگاه می‌کنیم، نشام می دهد SHIB  در ضرر است زیرا ارزش آن اکنون بیش از 45٪ کمتر شده است.باتوجه به این شرایط قبل از اینکه SHIB بتواند دوباره DOGE را به چالش بکشد، احتمالاً یک رالی بزرگ دیگر باید شکل بگیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: سعید قدسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها