|

پیام های رمزآلود!

خبرای مشکوک از شیبااینو!

shibainu

پیام های رمزآلود در بلاک چین نشان می هد که پروژه جدید ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیام های رمزآلود در بلاک چین نشان می هد که پروژه جدید ریوشی فاش می‌شود پیروان SHIBA INU مشغول رمزگشایی پیام‌های مرموز باقی مانده در بلاک چین بوده‌اند که به گفته آنها این کار فعالیت‌های ریوشی بنیانگذار مرموز Shib را آشکار می‌کند.علاقه مندان به ارزهای دیجیتال بسیاری از پیام های بلاک چین را رمزگشایی کرده اند که به گفته آنها نشان می دهد ریوشی دیگر گمنام نیست.

پس از یافتن پیام های رمزآلود در مورد پروژه جدید در بلاک چین، گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ریوشی، بنیانگذار Shiba Inu، پشت یک پروژه ارز دیجیتال به نام Dejitaru Tsuka (TSUKA) است، افزایش یافته است. کسانی که به شیبا اینو Shiba Inu علاقه دارند اکنون به این نتیجه رسیده اند که ارز دیجیتال جدید توسط توسعه دهنده Ryoshi، که مغز متفکر پشت Memecoin است.

جامعه پیروان شیبا اینو به دلیل ارادت شدیدشان به memecoin که به آن کمک می‌کند تا 48,000,000 درصد از قیمت راه‌اندازی آن در سال 2020 افزایش یابد.گروهی از توسعه دهندگان که اکنون پیشرفت memecoin را تشویق می کنند در حال برنامه ریزی استیبل کوین به نام "SHI" هستند و صرافی غیرمتمرکز خود را به نام ShibaSwap دارند. اینکه چه زمان این اتفاقات رمزآلود فاش می شود نامشخص میباشد.ولی سروصدای زیادی در دنیای رمزارز به پا کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها