|

گردنبندای لوکس!

جواهرات ارزدیجیتال دیگه چه چیزیه؟

Bitcoin

- جواهرات CryptoPunks توسط برند معروف جواهرات لوکس Tiffany and Co، روی ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جواهرات CryptoPunks توسط برند معروف جواهرات لوکس Tiffany and Co، روی بلاکچین یا زنجیره هایی از الماس قرار می گیرند.این شرکت دارای 250 گردنبند سفارشی با الماس ساخته شده است که قیمتش حدود 30 اتریوم (حدود 50000 دلار) می باشد که فقط به دارندگان برجسته و مطرح این مجموعه  می فروشند. طبق داده های وب سایت تیفانی، هر گردنبند شامل ترکیبی از 30 الماس و سنگ های قیمتی خواهد بود.

از 5 آگوست (14 مرداد) شروع به فروش این گردنبندها خواهند کرد و فقط برای دارندگان کریپتوپانک به عنوان خرید در قالب NFTهایی با قابلیت بازخرید برای گردنبندهای فیزیکی موجود است. تیفانی بیش از 12 میلیون دلار از فروش این گردنبندها به دست خواهد آورد واز طرفی سود بیشتری از حق امتیاز فروش مجدد خواهد گرفت.

این اتفاق به عنوان پیوندی با زنجیره استارتاپ ارزدیجیتال درنظرگرفته می‌شودکه در آخر  راه اندازی ها را کنترل می کند و باعث ره اندازی آن می‌شود.درتوییتی توسط دیپاک تاپلیال (Deepak Thapliyal)، مدیر عامل جواهری، برای اولین بار هفته گذشته از این پیوند و همکاری خبر داد.

توییتر NFT واکنش‌ های متفاوتی به این اعلامیه داشت و برخی از کاربران از قیمت بالای آویز انتقاد کردند. اما عده ای نیز این همکاری را به عنوان گامی رو به جلو برای تصویر این مجموعه تحسین کردند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها