|

کندل های ماهانه صعودی است؟

نکات کلیدی بیت کوین!!

Bitcoin

بیت کوین در آستانه بسته شدن کندل های ماهانه صعودی است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین در حال نزدیک شدن به منطقه‌ی سبز است و شاخص های فنی متعدد صعودی هستند.بیت کوین با قدرت در حال نزدیک شدن به شمعدان ماهانه است زیرا بالاتر از سطح قابل توجهی از منطقه حمایت قرار دارد. بیت کوین در حال بستن کندل های سبز در ماه ژوئیه است در حالی که به نظر می رسد یک نشانگر فنی آماده فلش کردن سیگنال خرید است.

ارز دیجیتال پیشرو پس از تحمل یک اصلاح سخت 56 درصدی در سه ماهه دوم، تقریباً 18 درصد در جولای افزایش یافت. حرکت صعودی قیمت که در ماه گذشته مشاهده شد که با بهبود احساسات بازار همزمان شد. اگرچه اقتصاد ایالات متحده پس از دو فصل متوالی رشد منفی وارد یک به اصطلاح "رکود فنی" شده است.از دیدگاه فنی، بیت کوین در منطقه میانگین متحرک 50 ماهه است. در همین حال، به نظر می رسد که نشانگری در حال ارائه سیگنال خرید به شکل یک شمعدان قرمز رنگ در نمودار ماهانه است.

شکل‌گیری صعودی یک تا چهار شمعدان ماهانه یا شروع یک روند صعودی جدید را پیش‌بینی می‌کند.تاریخچه معاملات اهمیت میانگین متحرک 50 ماهه را نشان می دهد. تقریباً 3.67 میلیون آدرس 2.47 میلیون بیت کوین را با قیمت متوسط ​​20650 دلار خریداری کرده اند. اگر این دیوار تقاضای قابل توجه ادامه پیدا کند، بیت کوین شانس اینکه پیشرفت قابل توجهی کند را دارد.

فشار خرید بیشتر در اطراف میانگین متحرک 50 ماهه می تواند بیت کوین را به سمت 31,340 دلار سوق دهد، زیرا مدل جهانی IntoTheBlock's In/Out of the Money مقاومت کمی نشان می دهد.شایان به ذکر است که از دست دادن سطح حمایت 20650 دلاری می تواند منجر به رکود بزرگ شود. فرورفتن به زیر این محدوده بهره می‌تواند باعث وحشت سرمایه‌گذاران و منجر به فروش بالقوه شود زیرا فعالان بازار به دنبال جلوگیری از ضرر بیشتر هستند. فروش بالقوه می‌تواند بیت‌کوین را به حوزه حیاتی بعدی پشتیبانی، یعنی حدود 11600 دلار سوق دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها