|

حرکتی جدید و مرموز ازشیبااینو!!

SHIBAINU

(SHIB) عملکرد قیمت نامشخصی را نشان می دهد؟دلیلش چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جدیدترین عملکرد قیمت Memecoin معروف Shiba Inu برای همه معامله گران بازار ارزدیجیتال کاملاً شوکه کننده و شگفت انگیز بود. توکن SHIB کمترین سطح متوسط ​​نوسانات روزانه را در کل تاریخ معاملات خودش ثبت کرد. دلیل اصلی این اتفاق شگفت انگیز حجم توکن سوزی بود.طبق نمودار روزانه موجود در بازار شیبا نشان می دهد که SHIB در هفت روز گذشته در یک خط مستقیم بدون نوسان حرکت کرده است. قیمت این رمزارز محبوب تا یک هفته حتی 1 درصد هم تغییر نکرده است، و هم چنین روندی برای این رمز ارز که پرنوسان و روزهای پر جنجالی را تجربه کرده است بسیار جالب می باشد.

هنوز دلیل دقیق عملکرد ضعیف این دارایی مشخص نیست، اما برخی از معامله گران و سرمایه گذاران معتقدند که مسائل مربوط به نوسانات توکن در بازار به کاهش ناگهانی نرخ سوزاندن توکن ها ربط داده اند. یکی از سوخت های اصلی برای Shiba Inu در چند ماه گذشته در کنار نسخه های بزرگی مانند Shibarium multiverse. عملکرد قیمت شیبا اینو در 21 ژوئن، شیبا اینو در حالی که در یک روند ثابت  حرکت می‌کرد، وارد کانال نزولی شد که می‌توانست نشانه مستقیمی از معکوس شدن ارز متقابل باشد. متأسفانه،نبود حجم معاملات و جریان ورودی باعث شد SHIB به زیر آستانه 0.00001 دلار عقب نشینی کند.

در حال حاضر محتمل ترین سناریو برای Shiba Inu ، تثبیت مداوم در اطراف سطح قیمت فعلی است، که  ممکن است بدترین سناریو برای کسانی که در معرض توکن قرار می گیرند باشد متأسفانه، با توجه به  نبود وضعیت نوسانات مثبت در بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است در آینده قابل پیش‌بینی شاهد افزایش نوسانات صعودی نباشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها