|

رمزارزهای برتر!

پیش بینی قیمت دوج کوین،بایننس و...(22مرداد)

Dogecoin

بازار ارزهای دیجیتال با اندکی نوسان مواجه شده است زیرا....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازار ارزهای دیجیتال با اندکی نوسان مواجه شده است زیرا اکثر توکن ها اکنون در محدوده قرمز قرار دارند.

ارزدیجیتال

بیت کوین BTC/USD

 قیمت بیت کوین (BTC) در روز گذشته بیش از 2 درصد کاهش یافته است.در بازه زمانی روزانه، بیت کوین (BTC) به کمتر از 24000 دلار رسیده است. شواهد نشان می دهد که خرس‌ها نسبت به گاوها در بازار قوی‌تر هستند،که حجم خرید نیز کم است.با این حال، اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالاتر از سطح ذکر شده بازگردانند، شانس خوبی برای مشاهده منطقه 24800 دلار برایشان پیش خواهد آمد.بیت کوین در زمان انتشار این خبر با قیمت 23983 دلار وارد معامله شد.

کاردانو ADA/USD Cardano

کاردانو(ADA) کمتر از بیت کوین از دست داده است.کاردانو در نزدیکی سطح مقاومت در 0.5472 دلار معامله می شود و دارد قدرتی برای یک حرکت تند جمع آوری می کند. اگر شمع روزانه بالای 0.54 دلار بسته شود، ممکن است پیش نیازی برای یک روند صعودی میان ترم به منطقه 0.56-0.57 دلار برای هفته آینده باشد. ADA در زمان انتشار با قیمت 0.5313 دلار وارد معامله شد.

 بایننس BNB/USD (BNB)

توکن بایننس تقریباً به اندازه Cardano (ADA) کاهش یافته است.بایننس کوین (BNB) پس از شکست کاذب در سطح 336.3 دلار در حال معامله است. با این حال، اگر گاوها بتوانند نرخ را بالای 320 دلار نگه دارند، این امکان وجود دارد که به زودی شاهد آزمایش مجدد منطقه مقاومت باشیم. BNB در زمان انتشار با قیمت 323.5 دلار معامله در حال معامله بود.

دوج کوین DOGE/USD DOGE

دوج کوین از این قاعده مستثنا نیست و 1.51 درصد کاهش یافته است.علیرغم کاهش امروز، DOGE نه صعودی و نه نزولی است زیرا قیمت از سطوح مهم خود فاصله دارد. حرکت صعودی بیشتر تنها زمانی امکان پذیر است که نرخ به 0.076 دلار در نمودار روزانه نزدیک شود و بالای آن ثابت شود. DOGE در زمان انتشار با قیمت 0.07094 دلار درحال معامله بود.

شیبااینوSHIB/USD SHIB

شیبا با تغییر قیمت -0.88 درصد بهتر از DOGE به نظر می رسد.SHIB شانس بیشتری نسبت به DOGE برای صعود دارد زیرا نرخ پس از شکست کاذب خود به سطح مقاومت 0.00001297 دلار باز می گردد. در مجموع، بسته شدن بالای منطقه 0.00001250 دلار می تواند به زودی رشد چشمگیری ایجاد کند. SHIB در زمان انتشار با قیمت 0.00001242 دلار معامله درحال معامله بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها