|

اتفاقی جنجالی برای شیبااینو!!

shibainu

جفت جدید Shiba Inu (SHIB) توسط صرافی ارز دیجیتال با پشتیبانی Pantera فهرست شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- والر VALR، یک صرافی ارزهای دیجیتال با حمایت صندوق تامینی آمریکایی Pantera Capital، بیان کرده است که کاربرانش می‌توانند در هفته‌های آینده با استیبل‌کوین USDC (USDC) مبادله انجام دهند. بنابراین در 16 آگوست، VALR از جفت‌های معاملاتی ETH/USDC و BNB/USDC پشتیبانی می‌کند. در آینده ای نزدیک، همچنین امکان معامله XRP، Solana (SOL) و Avalance (AVAX) را در برابر دومین استیبل کوین بزرگ فراهم می کند.

از طرفی پلت فرم معاملات ارز دیجیتال مستقر در آفریقای جنوبی در سال 2019 شروع به کار کرد و در اوایل ماه مارس، 50 میلیون دلار جمع آوری کرد که جز بزرگترین  سرمایه گذاری آن تا به امروز بود.پلتفرم VALR که حدود یک چهارم میلیون کاربر دارد، که در حال حاضر ارزش آن حدود 240 میلیون دلار کاربراست. همانطور که توسط سایت های خبری گزارش شده است، OKX، یکی از صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال می باشد که در ماه می شروع به پشتیبانی از SHIB/USDC و چندین جفت تجاری دیگر کرد و اکنون این رمز ارزهارا به سیستم پلتفرمی خود اضافه کرده است.

شیبااینوSHIB/USD SHIB

شیبااینو با تغییر قیمت -0.88 درصد بهتر از DOGE به نظر می رسد.SHIB شانس بیشتری نسبت به DOGE برای صعود دارد زیرا نرخ پس از شکست کاذب خود به سطح مقاومت 0.00001297 دلار باز می گردد. در مجموع، بسته شدن بالای منطقه 0.00001250 دلار می تواند به زودی رشد چشمگیری ایجاد کند. SHIB در زمان انتشار با قیمت 0.00001242 دلار معامله درحال معامله بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها