|

مراقب باشید!

هشداری فوق مهم به کاربران شیبااینو!

shibainu

جامعه شیبااینو در رابطه باچه چیزی هشدارهایی داده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جامعه شیبااینو هشداری را در رابطه با اپلیکیشن‌های جعلی Shiba Eternity صادر کرده است. شیباShiba Inu (SHIB) بازی Shiba Eternity را برای آزمایش اولیه در ویتنام راه اندازی کرد.شیتوشی Shytoshi Kusama، سازنده اصلی Shiba Inu، فاش کرده است که بازی مورد انتظار SHIB با نام Shiba Eternity اکنون برای آزمایش اولیه در ویتنام در دسترس عموم قرار گرفته است. توسعه دهنده اصلی با نام مستعار فاش کرد که کاربران iOS مقیم ویتنام می توانند این بازی را روی دستگاه های هوشمند خود دانلود کنند.

طبق توییتی که کوساما به اشتراک گذاشته است، ویتنامی‌ها فقط به ویژگی‌های محدودی از بازی دسترسی خواهند داشت و برنامه‌هایی در راه است که به زودی ویژگی‌های بیشتری را عرضه کنند.این هشدار توسط یکی از ادمین‌های دیسکورد شیبا منتشر شده که می‌گوید نسخه اصلی بازی شیبا اترنیتی در مراحل اولیه آزمایش خود قرار دارد و فقط برای حساب‌های تاییدشده و بازیکنان در کشور ویتنام در دسترس است و کاربران نباید از نسخه‌های جعلی استفاده کنند.

ونکته جالب این است که شیباShiba Inu (SHIB) بازی Shiba Eternity را برای آزمایش اولیه در ویتنام راه اندازی کرد.شیتوشی Shytoshi Kusama، سازنده اصلی Shiba Inu، فاش کرده است که بازی مورد انتظار SHIB با نام Shiba Eternity اکنون برای آزمایش اولیه در ویتنام در دسترس عموم قرار گرفته است. توسعه دهنده اصلی با نام مستعار فاش کرد که کاربران iOS مقیم ویتنام می توانند این بازی را روی دستگاه های هوشمند خود دانلود کنند. طبق توییتی که کوساما به اشتراک گذاشته است، ویتنامی‌ها فقط به ویژگی‌های محدودی از بازی دسترسی خواهند داشت و برنامه‌هایی در راه است که به زودی ویژگی‌های بیشتری را عرضه کنند.

داده‌ها نشان می‌دهد طی هفته‌ای که گذشت، دو توکن از اکوسیستم شیبا اینو (Shiba و Bone) در آسیا، ایالات‌متحده و کانادا به توکن‌های محبوب تبدیل شده‌ و در لیست ۱۰ ارز برتر مورد جستجو قرار گرفته‌اند.

شیبا در این زمینه رتبه پنجم را در آسیا و چهارم در ایالات‌متحده و کانادا را به دست آورد و توکن Bone نیز به‌عنوان ارز دهم در آسیا و کانادا و همچنین ارز هفتم در ایالات‌متحده، بیشترین جستجوها را به خود اختصاص داده‌ است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها