|

انتظاری طاقت فرسا!

شیبااینو زیر و رو می شود؟!

Shiba Inu

چرا نرخ سوختگی Shiba Inu 500٪ نسبت به هفته قبل بالا میرود؟

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- پس از سقوط بیت کوین و بازارهای کریپتو به پایین ترین سطح خود در 3 هفته گذشته، شیبا اینو روز جمعه با سقوط 13 درصدی مواجه شد. رمزارزها در آخر هفته بهبودی کمی را تجربه کردند و اکثر ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه در منطقه سبز معامله شدند. شیبا اینو در تلاش است تا سودی را که هفته گذشته ریخته بود، به دست آورد زیرا توکن با مضمون سگ امروز 5.5 درصد افزایش یافته است.

SHIB در ماه آگوست، هفته‌ها قبل از به‌روزرسانی مستندات لایه 2 Shibarium، میزان سوختگی بیشتری را تجربه خواهدکرد.تنها در روز دوشنبه، پس از اینکه سه نهنگ مختلف میلیون‌ها توکن را سوزاندند، میزان سوختگی شیبا اینو حدود 500 درصد افزایش یافت.یک نهنگ حدود 61 میلیون توکن SHIB و دیگری 46 میلیون را سوزاند. ساعاتی بعد، نهنگ دیگری حدود17 میلیون توکن به کیف پول مرده فرستاد.

در مجموع، این سه نهنگ 124 میلیون توکن SHIB را در کمتر از 24 ساعت سوزاندند.علاوه بر این، با وجود سقوط کریپتو در روز جمعه، فشار خرید برای Shiba Inu در Coinbase به زیر 90 درصد کاهش پیدا نکرد. سفارشات خرید SHIB پس از کاهش 13 درصدی به 98 درصد رسید که نشان می دهد سرمایه گذاران مشتاق خرید درزمان افت قیمت هستند.که امروز، حجم معاملات آن برای سفارش های خرید در کوین بیس حدود 93 درصد است.

تا عملی شدن Shibarium تنها چند هفته دیگر باقی مانده است زیرا توسعه‌دهنده اصلی ShibaSwap تأیید کرد که شبکه آزمایشی بتا عمومی ممکن است در سه ماهه سوم سال 2022 منتشر شود. Unification توسعه دهندگان Shibarium همچنین نشان داد که شبکه آزمایشی در مراحل نهایی است و به زودی عرضه خواهد شد.شیباریوم قصد دارد تا هزینه های گاز را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و خرید و نگهداری توکن را برای سرمایه گذاران آسان تر و مقرون به صرفه تر کند.

علاوه بر این، Shibarium ممکن است به مکانیزم سوختگی داخلی مجهز باشد که توکن ها را از گردش خارج می کند. بنابراین، Shibarium به عنوان یک تغییر دهنده بازی برای توکن با مضمون سگ تلقی می شود که به آن پایه ای برای اجرای قیمت پایدار می دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها