|

به‌روزرسانی در راه است؟

تحولی عظیم برای شیبااینو درراه است؟!

shibainu

Shiba Inu کانال‌های جدید Metaverse Discord را اضافه می‌کند و به این نکته اشاره می‌کند که به‌روزرسانی در راه است؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دارندگان SHIB می‌توانند به زودی اطلاعات یا ویژگی‌های بیشتری را برای Shiba Inu Metaverse دریافت کنند، پس از اینکه تیم شیبا سرور Discord خود را به‌روزرسانی کرد تا شامل کانال‌هایی بر اساس نقشه Metaverse شود. از آنجایی که تمرکز بسیاری بر روی Shiba Inu Game و Shibarium باقی مانده است، چندین پروژه دیگر همچنان تحت نظر رادار هستند، از جمله متاورس که تقریباً 20000 قطعه زمین را فروخته است.هفته گذشته، Shiba Inu Discord اندکی گسترش یافت و 11 کانال Discord جداگانه مربوط به مکان‌های متاورس خوداضافه کرد. اینها شامل معبد Wagmi، Ryo Plaza، Bark Park، FUD Ground و چندین مکان بی نام هستند.

زمین در اطراف این مکان ها یکی از گران ترین زمین های موجود بود که تقریباً بلافاصله فروخته شد.از طرفی یکی از تحلیل گران گفت ما در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این کانال‌های جدید نداریم، اما به احتمال زیاد آنها به‌عنوان مرکزی برای مالکان زمین عمل می‌کنند تا در مورد توطئه‌های متاورس خود صحبت کنند. کانال‌ها نیز در حال حاضر قفل هستند و هیچ پیامی هم ارسال نشده اینکه آیا این کانال برای همه باز است یا مانند کانال باشگاه اجتماعی شیبوشی در پشت مالکیت قفل شده است، نیز ناشناخته باقی مانده است.

همچنین به نظر می رسد که تیم SHIB ممکن است نظرات و ایده هایی را برای چشم انداز متاورژن دعوت کند. SHIB یک کانال Metaverse Landscape Discussion اضافه کرد که همچنان قفل است.توسعه متاورس به دنبال همکاری با استودیوی طبقه سوم ادامه دارد. آخرین شایعه مربوط به متاورس نشان می دهد که Shytoshi Kusama پروژه‌ای بر روی Unreal Engine اجرا خواهد کرد. با توجه به اینکه سرور Discord ظاهراً پشتیبانی خود را از متاورس افزایش می دهد، حتما در آینده نزدیک بیشتر در مورد متاورس SHIB خواهیم شنید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها