|

ادغام شبکه اتریوم!

مانعی بزرگ برای اتریوم!

ETH

چندروز پیش بنیاد اتریوم در یک وبلاگ به توضیح کاملی از زمان و نحوه ادغام پرداخته...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چندروز پیش بنیاد اتریوم در یک وبلاگ به توضیح کاملی از زمان و نحوه ادغام پرداخته، در این اطلاعیه آورده شده همان‌طور که شبکه تلاش می‌کند به اثبات سهام منتقل شود، با دوره اثبات کار خداحافظی خواهد کرد. منظور از ادغام، ارتقایی است که در آن شبکه اتریوم مبتنی بر اثبات کار به نفع اثبات سهام کنار گذاشته می‌شود و درواقع عبارت Merge به فرآیند ادغام بلاک‌چین با بیکن‌چین اشاره دارد.

این ادغام طی دو مرحله انجام خواهد شد؛ مرحله اولیه ارتقای شبکه Bellatrix است که در تاریخ ۶ سپتامبر انجام می‌شود و انتقال لایه اجرا از اثبات کار به اثبات سهام را تکمیل می‌کند. مرحله بعدی نیز بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۲ تخمین زده می‌شود. به لطف اجماع جدید، شبکه کمی سریع‌تر، ارزان‌تر و کارآمدتر خواهد شد و قوانین متفاوتی برای اثبات سهام نسبت به اثبات کار اِعمال می‌شود؛ به‌علاوه مسئولیت اعتبارسنجی و افزودن تراکنش‌ها به بلاک‌چین بر عهده ولیدیتورها خواهد بود.و

درست زمانی که اکوسیستم اتریوم به مراحل نهایی آماده‌سازی برای ارتقای مورد انتظار نزدیک می‌شود، Hetzner به‌عنوان ارائه‌دهنده فضای ابری متمرکز، موضع مخالف خود را نسبت‌به عملیات استخراج PoS اعلام کرده است. این خبر از آنجایی مهم جلوه کرده که سرویس‌های ابری هتزنر، میزبان حدود ۱۶٪ از نودهای اتریوم هستند و جامعه اتریوم این اظهارنظر را تهدیدی برای اکوسیستم تلقی کرده است.

هتزنر در توضیحات خود آورده است استفاده از محصولات این خدمات‌دهنده در هر اپلیکیشن مرتبط با استخراج (حتی به‌طور غیرمستقیم) جایز نیست و این امر شامل حال اتریوم نیز خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها