|

نهنگ های اتریوم عقب نشینی کردند؟

نهنگ ها چه بلایی سر شیبااینو آوردند؟!

Shiba Inu

نهنگ‌های اتریوم بیش از 50 درصد ذخایر شیبا اینو را کاهش دادند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نهنگ های اتریوم در چند هفته اخیر مقداری ازبارخود کم کرده اند.و اکنون تمرکز آنها بر روی توکن های محبوب شیبا اینو می‌باشد، که به این دلیل شیبا همچنان به جامعه بسیار فعال خود می بالد، اما قیمت شیبااز افزایش خودداری کرده است. به دنبال روند نزولی، نهنگ‌های اتریوم که به نظر می‌رسید همیشه بزرگترین حامی ارزهای دیجیتال هستند، اکنون خریدی انجام نمی‌دهند و از بار چمدان‌های خود کم کرده‌اند.

نهنگ های اتریوم در اوج رالی شیبا اینو وزن بیشتری از دست می دهند ، مجموع دارایی‌های نهنگ‌های برتر اتریوم SHIB از مرز یک میلیارد دلار گذشت. این روند مدتی طول کشید زیرا سرمایه‌گذاران بر این باور بودند که دارایی دیجیتال یک صفر دیگر ازدست خواهد داد و به همین دلیل توکن‌های خود را نگه داشتند.چند ماه پس از آن، نهنگ های اتریوم شروع به ریختن دارایی های خود کردند. این باعث شد که مجموع دارایی آنها در دو ماه گذشته به حدود 500 میلیون دلار کاهش یابد.

با وجود این موضوع، بسیاری از نهنگ ها به حفظ روند خود ادامه دادند و تابه امروز به موقعیت های بیشتری دست یافتند.در حال حاضر، کل دارایی های SHIB از بزرگترین نهنگ های اتریوم در حال حاضر کمی بیش از 160 میلیون دلار است. این بدان معناست که طی ماه گذشته، نهنگ ها بیش از 300 میلیون دلار دارایی خود را کاهش داده اند.با این حال، این تنها موقعیتی نیست که آنها از دست داده اند. FTX Token یکی از رقبای قدرتمند SHIB بود که به بزرگترین دارایی های دلاری نهنگ های اتریوم رسید که در یک مقطع به نزدیک به 1 میلیارد دلار میشد.

اکنون، این توکن تنها 25 میلیون دلار در اختیار 5000 نهنگ برتر ETH  دارد. انتخاب ایمنی از آنجایی که دارایی های دیجیتالی مانند Shiba Inu و FTX Token کاهش یافته است، آشکارا نهنگ ها آنها را به جای دیگری منتقل کرده اند.بنابراین داده‌های وال‌استاتس نشان می‌دهد که دو وال بزرگ اتریوم بیش از ۲۰۰ میلیارد شیبااینو به ارزش تقریبی ۲.۵ میلیون دلار را در کمتر از ۲۴ ساعت فروخته‌اند. این فشار فروش باعث شده تا ارزش توکن شیبا طی دو روز اخیر بیش از ۱۲٪ کاهش پیدا کند.

تجزیه‌وتحلیل‌های این پلتفرم نشان می‌دهد که وال‌های برتر اتریوم با فروش توکن‌های خود نزدیک به ۵۰٪ از دارایی خود را به استیبل‌کوین تبدیل کرده‌اند که USDT و USDC هرکدام با سهم ۲۲ درصدی بیشترین دارایی وال‌های اتریوم را شامل می‌شوند. پیش‌از این، مدت‌ها شیبا رتبه اول توکن هولدشده توسط وال‌های برتر اتریوم را در اختیار داشت و درحال‌حاضر به رتبه چهارم این توکن‌ها نزول کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها