|

دست رد دوج کوین!

دلیل ممانعت دوج کوین چیست؟!!

Dogecoin

یکی از بنیانگذاران Dogecoin پیشنهاد 14 میلیون دلاری برای تقویت تصویر Dogechain را رد کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin،گفت نمی توان با پول دوج چین را خرید حتی اگر ... مثلاً 14 میلیون دلار باشد. Dogechain، یک ارز دیجیتال نسبتاً جدید که در صنعت کریپتو سروصدا ایجاد کرده است و به دنبال توسعه دهنده  فناوری اطلاعات برای ترویج پروژه های بلاک چین بود.Dogechain برای پر کردن شکاف بین Meme coin و Web3 طراحی شده است.

یک کاربر توییتر @RepeatAfterVee رد پیشنهاد مارکوس را علنی کرد. بیان کرد که مارکوس، که اولین توکن میم را با جکسون پالمر خلق کرد، پیشنهاد توئیت در مورد تقویت  تصویر Dogechain را رد کرد. به گفته این کاربر توییتر، امتناع مارکوس از پذیرش این پیشنهاد دلیلی بر عدم تمایل او به "خیانت" به جامعه DOGE بود.

در نتیجه، اقدامات او مستحق "بالاترین توجه" از سوی جامعه Dogecoin بود. مارکوس در پاسخ به این توییت به جامعه یادآوری کرد که با توسعه رمزارز ثروتمند نشده است. او اظهار داشت که حتی گاهی اوقات متهم به حمایت از کلاهبرداری های پامپ و دامپ در بازار ارزهای دیجیتال شده است.یکی از اعضای بنیاد Dogecoin، Jens Wiechers، توضیح داد که Dogechain یک ابتکار غیررسمی است که به میم کوین محبوب یا سازندگان آن وابسته نیست.Dogechain

در اوایل این ماه به‌عنوان وسیله‌ای برای توسعه‌دهندگان مبتنی بر اتریوم (ETH) برای ایجاد امور مالی غیرمتمرکز، توکن‌های غیرقابل تعویض و سایر راه‌حل‌های رمزنگاری مبتنی بر DOGE معرفی شد. در زمان نگارش این مقاله، DOGE با قیمت 0.06375 دلار معامله می شد که نسبت به 24 ساعت گذشته حدود 3 درصد کاهش داشت.

در همین حال، علیرغم افزایش ارزش تقریباً 240 درصدی آن در دو روز گذشته، به جامعه میم کوین توصیه شده است که از سرمایه گذاری در Dogechain خودداری کنند. با این حال، بخشی از درآمد از بین رفته است. آمار Coingecko نشان می‌دهد که میم کوین با 7.5 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 0.00261 دلار معامله می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها