|

نقش راه شیبااینو فاش شد!

Shiba Inu

باتوجه به داده های پورتال توکن‌سوزی شیب‌برن (Shibburn) ، نشان میدهد که تیم شیبا..

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- باتوجه به داده های پورتال توکن‌سوزی شیب‌برن (Shibburn) ، نشان میدهد که تیم شیبا اینو طی 24 ساعت گذشته توانستند حدود 250 میلیون توکن SHIB را بسوزاند.شیب برن ، پلتفرم ردیابی تراکنش های کاهش عرضه یا سرمایه در گردش (circulating supply) شیبا اینو می‌باشد.

براساس داده ها نشان می دهد که تعداد قابل توجه دیگری از توکن های شیبا اینو نیز اخیرا سوزانده شده است. تعداد شیبااینوهایی که در روز گذشته به کیف پول های مرده انتقال داده شده است حدود 276،280،888 توکن می باشد که این جابه‌جایی در 22تراکنش انجام شده است. همچنین ، همین مقدار از این میم توکن توسط یک کیف پول بدون آدرس سوزانده شده. این کیف پول با یک انتقال حدود 160,549,026 SHIB سوزاند.

تیم شیبااینو توکن سوزی ها را به صورت روزانه انجام می‌دهند تا میزان عرضه در گردش این رمزارز در بازار  کاهش یابد. این توکن ها به کیف پول های خاک خورده منتقل میکنند که بیانگراین است که توکن های سوخته شده را نمی توان مجددا برداشت کرد ویا انتقال داد بنابراین برای همیشه از عرضه گردش خارج می شوند. ارتش SHIB با امید کمیاب کردن توکن های شیبا اینو ، به توکن سوزی ادامه می دهد تا توکن سوزی و نادر بودن قیمت SHIB را افزایش دهد.میزان توکن سوزی این رمزارز از روز جمعه تا به امروز حدود 25 ٪ افزایش یافته است.

شیبا

به طور کلی ،  در مجموع 410,378,568,111,971 توکن SHIB تا به حال  از عرضه در گردش این رمزارز سوزانده شده است ، اما درحال حاضر حدود 558,186,954,742,224 SHIB در عرضه  در گردش (circulating supply) آن وجود دارد ، از این رو ، ارتش SHIB زمان بیشتری نیازدارند تا توکن سوزی بیشتری انجام دهند‌.

پلتفرم جدید ، حدود 300 میلیون توکن سوزی داشته است

پلتفرم جدید سپین آف شیبا اینو ، Shiba bae ،که در زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است و در صرافی غیرمتمرکز پن کیک سواپ می‌باشد در فرایند توکن سوزی این رمزارز شرکت کرده است.

بر اساس اعلام حساب کاربری توییتر این پلتفرم ، آنها در عرض بیش از دو هفته ، 139 میلیون SHIB را سوزانده اند.علاوه بر آن ، آنها به تازگی 160 میلیون از این میم توکن را به کیف پول های مرده انتقال داده اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی