|

امیدی به دوج کوین هست؟

دوج کوین به سرانجام می رسد؟!

Dogecoin

آشنایی با دوج کوین (DOGE) اگرچه Dogecoin (DOGE) بر اساس کد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشنایی با دوج کوین (DOGE) اگرچه Dogecoin (DOGE) بر اساس کد بیت کوین (BTC) ساخته شده است، از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) استفاده نمی کند، بلکه از فناوری Scrypt کمک می‌گیرد یکی دیگر از ویژگی های Dogecoin (DOGE) که آن را از بیت کوین (BTC) متمایز می کند این است که بیت کوین دارای حداکثر عرضه می‌باشد در حالی که Dogecoin (DOGE) دارای عرضه نامحدود توکن است که می تواند از طریق رسانه های مختلف مانند پیوستن به یک استخر یا استخراج شود. استخراج انفرادی Dogecoin (DOGE) 10000 توکن جدید تولید می کند که می توانند در هر دقیقه استخراج شوند.

اگرچه در سال 2013 توسعه یافت، اما پذیرش Dogecoin (DOGE) در اوایل سال 2021 به طور چشمگیری افزایش یافت، زمانی که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا شروع به توییت کردن درباره میم کوین کرد. به دلیل عملکرد مکانیزمی که به کار می‌برد، شبکه Dogecoin (DOGE) به دلیل توانایی آن در تبادل و مبادله ارزش از طریق اینترنت بدون دخالت مؤسسات متمرکز، نهادهای شخص ثالث و دروازه‌بانان مالی سنتی بسیار محبوب است.

همچنین به دلیل عرضه بی حد آن، خرید چندان جذاب به نظر نمی رسد، اما Dogecoin (DOGE) همچنان به عنوان یک ارز دیجیتال واقعی و دارایی دیجیتال شناخته می شود زیرا هنوز به عنوان وسیله ای برای پرداخت توسط شرکت های بزرگی مانند تسلا و به عنوان انعام استفاده می شود. با این شرایط می‌توان به آینده امیدوار بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها