|

حمله ورشدن نهنگ ها!

نهنگ های دوج کوین چرا آتیشی شدند؟!

Dogecoin

بر اساس گزارش WhaleStats، پورتالی که دارایی‌های نهنگ‌ها را ردیابی می‌کند...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس گزارش WhaleStats، پورتالی که دارایی‌های نهنگ‌ها را ردیابی می‌کند، دوج کوین به یکی از دارایی‌های موردعلاقه این گروه از سرمایه‌گذاران در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شده است.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارز نیوز دوج کوین، بیشترین شتاب را در میان ۵۰۰ هولدر برتر بایننس به دست آورده است. همین‌طور، نهنگ‌های بایننس به رپددوج نیز توجه ویژه‌ای نشان داده‌اند که به‌اصطلاح بایننس‌پگ (Binance-peg) نامیده می‌شود.

اگر نگاهی به ۱۰۰ کیف پول برتر BNB بیندازیم، خواهیم دید که دوج کوین در رتبه سیزدهم ارزهایی که بالاترین حجم سرمایه را به خود اختصاص داده‌اند، قرار گرفته است. متوسط سرمایه دوج کوین یک نهنگ، معادل ۹۰۶۳۶۸ کوین یا ۵۷۶۵۰ دلار است.

محبوب‌ترین ارز در بین این گروه از سرمایه‌گذاران، BNB و BUSD است که در آن ۱۰۰ نهنگ برتر، دارای موقعیت‌های میلیون دلاری هستند.

دوج کوین در طول هفته گذشته با قیمت زیر ۰٫۰۷ دلار به ازای هر کوین معامله شده است. با نگاهی به نمودارهای روزانه و هفتگی این ارز، می‌بینیم که قیمت آن در یک کریدور قیمت گسترده از ۰٫۰۴ تا ۰٫۰۸ دلار در حال حرکت است.

در چنین حالتی، ممکن است قیمت به مرز پایینی محدوده سقوط کند و یا پیشرفت و تثبیت به بالای سطح ۰٫۰۷ دلار را داشته باشیم. صرف‌نظر از این، بهتر است اکنون در خرید عجله نکنید و وضعیت بازار کریپتو را زیر نظر داشته باشید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها