|

سودیا زیان؟

پیش بینی مهم از دوج کوین و شیبااینو؛خاموشی مطلق؟

Dogecoin

شیبا اینو و دوج کوین تحت فشار سخنرانی پاول فرو ریختند؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت‌های شیبااینو و دوج‌کوین پس از حمام خون اخیری که بازار کریپتوها را درنوردید، تلاش برای بهبود رکود خود هستند. سخنرانی رئیس فدرال رزرو ایالات متحده به افت ارزهای دیجیتال خصوصا میم کوین‌ها دامن زد. شیبا اینو و دوج‌کوین در تلاش برای بازگشت به اوج هستند ارزهای دیجیتال شیبا اینو و دوج کوین با مضمون میم به دلیل نوسانات زیادشان، سوداگرانه در نظر گرفته می شوند. با این حال، در چرخه جاری، ارزهای رمزنگاری شده مانند شیبا-اینو نتوانستند از حمام خون جان سالم به در ببرند.

دو توکن میم با کاهش روبرو شدند که سود دو رقمی جمع آوری شده توسط دارندگان در دو هفته گذشته را از بین برد.جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده چشم انداز منفی در مورد اقتصاد ایالات متحده را به اشتراک گذاشت. پس از اظهار نظر پاول در مورد افزایش نرخ بهره برای کنترل تورم، احتیاط در میان معامله گران افزایش یافت. سرمایه گذاران در واکنش به تجاوزگری فدرال رزرو، سرمایه خود را از دوج کوین و شیبا اینو خارج کردند.

تحلیلگران نمودار قیمت Shiba Inu را ارزیابی کردند و تشخیص دادند که توکن با موفقیت از سطح پشتیبانی محلی خارج شده است. در سایت های خبری تحلیلگران خاطرنشان کردند که شیبا اینو بر روی خط روند حمایتی شکل گرفته و در ژوئیه 2022 حرکت می کند. این خط آخرین خط حمایت از SHIB است زیرا میانگین متحرک نمایی و منظم 50 روزه نمی تواند فشار فروش زیادی را از جانب نهنگ ها حفظ کند.

تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال در InvestingCube خاطرنشان کرد که قیمت Dogecoin امروز بهبود خود را آغاز کرد. به گفته تحلیلگران، علیرغم کاهش 91.3 درصدی نسبت به بالاترین سطح تاریخ، قیمت Dogecoin پتانسیل صعودی دارد. عوامل متعددی در کاهش قیمت دوج کوین نقش داشته است، از جمله جنگ‌طلبی فدرال رزرو، رها کردن نهنگ‌ها و کاهش تقاضا در میان سرمایه‌گذاران که ماینا آن را استدلال کرد که قیمت DOGE می تواند تا سطح 0.050 دلار کاهش یابد. هنگامی که قیمت ها به سطح حمایت رسید، می توان آن را سیگنال واضحی از کاهش بیشتر در DOGE در نظر گرفت. اگر قیمت Dogecoin بالاتر از سطح حمایت باقی بماند و به روند صعودی خود ادامه دهد، چشم انداز صعودی باقی می ماند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها