|

بررسی سیگنال ها!

بیت کوین درچه مسیری قرار گرفت؟

Bitcoin

بزرگترین ارز دیجیتال بازار پس از سقوط به 17.581 دلار در ماه ژوئن...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین دوباره بالای ۲۰۰۰۰ دلار بازگشت.دیروز، قیمت بیت‌کوین تا این لحظه همچنان بالای سطح ۲۰۰۰۰ دلار درحال نوسان است. مقاومت نزدیک قیمت، در سطح ۲۰۵۰۰ دلار مواجه است. به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین های اصلی بازار رمزارز در حال تلاش برای شروع یک موج بازیابی هستند.همچنین سال 2022، سال سختی برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین بود، زیرا این ارز دیجیتال به میزان قابل ‌توجهی از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی 68.990 دلار در نوامبر 2021 عقب‌نشینی کرده است.

بزرگترین ارز دیجیتال بازار پس از سقوط به 17.581 دلار در ماه ژوئن، در هفته‌های اخیر به عنوان بخشی از رالی نزولی خود را بهبود یافت. با این حال، یک بار دیگر به زیر سطح کلیدی 20.000 دلار سقوط کرده است و این نگرانی در میان تحلیلگران وجود دارد که قیمت این بار ممکن است بسیار بیشتر افت کند.بیت‌کوین که در حال حاضر دارای ارزش بازار 954.51 میلیارد دلار است، در آخر هفته پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده نسبت به کاهش زود هنگام سیاست‌های پولی هشدار داد و تکرار کرد که بانک مرکزی به افزایش نرخ بهره برای مهار تورم که در ماه ژوئن به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید، ادامه می‌دهد، در آخر هفته به زیر 20.000 دلار سقوط کرد.

با بررسی سفارشات بیت‌کوین در صرافی‌های مختلف می‌توان دریافت که تراکم ضعیفی از سفارشات فروش میکر در محدوده ۲۱ هزار دلار قرار گرفته است. تراکمی از سفارشات خرید نیز در صرافی‌های کوین‌بیس و بایننس در محدوده ۱۹۵۰۰ و ۱۹ هزار دلار قرار دارد.حجم ضرر‌های محقق‌شده و سرمایه خارج‌شده در هفته‌های گذشته بسیار زیاد بوده که تنها ریزش شدید در سال ۲۰۱۸ را بالاتر از آن قرار می‌دهد. با این اوصاف نباید از خروج سرمایه‌گذاران در هر رشد قیمتی، خیلی تعجب‌ کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها