|

دارایی‌های رمزنگاری زباله؟

زباله های ارز دیجیتال!

Dogecoin

هنوز بسیاری از دارایی‌های رمزنگاری زباله هستند!؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عمر فاروق از مدیران ارشد جی پی مورگان گفت که موارد استفاده از دارایی‌های رمزنگاری به طور کامل به وجود نیامده است و مقررات هنوز فراگیر نیست.

به گزارش شایانیوز به نقل از تجارت نیوز عمر فاروق، رئیس واحد دارایی‌های دیجیتال جی‌پی مورگان، در اظهار نظری که بیشتر دارایی‌های رمزنگاری موجود در بازار «زباله» هستند.  موارد استفاده واقعی از کریپتو هنوز به طور کامل ارائه نشده‌است. فاروق طی یک میزگرد در سمینار گرین شوتز مرجع پولی سنگاپور در ۲۹ اوت اظهار داشت که مقررات هنوز به‌صنعت در حال رشدی که مانع از مشارکت بسیاری از موسسات مالی سنتی (TradFi) می‌شود، نمی‌رسد.

او همچنین اظهار داشت که به استثنای چند مورد، سودمندی خاصی از سمت اکثر دارایی‌های رمزنگاری وجود ندارد. به نقل از کوین‌تلگراف فاروق گفت: «بیشتر کریپتوها هنوز در واقع زباله هستند. منظورم این است که به‌استثنای چند ده توکن، هر چیز دیگری که ذکر می‌شود یا نویز است یا راحت بگویم، فقط آمده تا از بین برود.»

عمر فاروق ادامه داد: «بنابراین، به نظر من، موارد استفاده به طور کامل مطرح نیست. مقررات به این نتیجه نرسیده است و فکر می‌کنم به همین دلیل است که می‌بینید صنعت مالی، به طور کلی، در رسیدن به اهداف کمی کند است.»

در عوض، فاروق عنوان کرد که رمزارز، بلاک‌چین و جنبش گسترده‌تر Web3 در درجه اول وسیله‌ای برای گمانه‌زنی‌های تهاجمی در این مرحله هستند.

سرمایه‌ گذاری سوداگرانه

او گفت: «شما به همه این چیزها نیاز دارید تا به بلوغ برسید تا بتوانید در واقع کارها را با آن‌ها انجام دهید. در حال حاضر، ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم، بیشتر پولی که امروزه‌در وب ۳ در زیرساخت فعلی استفاده می‌شود، برای سرمایه گذاری سوداگرانه است.». در حالی که جی پی مورگان در چند سال گذشته نسبتاً خود را دوستدار دارایی‌های رمزنگاری شده‌نشان داده‌است. این غول بانکی عمدتاً بر روی فناوری بلاک چین و نحوه استفاده از آن برای بهبود خدمات TradFi متمرکز شده‌است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها