|

پیش بینی کارآمد!

سیگنالی مهم برای میم کوین ها(شیبا،دوج کوین و...)

shibainu-Dogecoin

سیگنالی مهم برای میم کوین ها(شیبا،دوج کوین و...)

لینک کوتاه کپی شد

دوج کوین

شایانیوز- هفته گذشته، DOGE خط وسط کانال را به عنوان منطقه مقاومت آزمایش کرد. بازار در سطح 0.061 دلار واکنش شدیدی نشان داده است. از دست دادن این سطح منجر به کاهش دوج کوین به مناطق پایین تر می شود. این روند به نفع خرس ها خواهد بود در زمان نگارش این مقاله، هیچ نشانه مهمی از بازگشت وجود ندارد. ناحیه مورد نظر و مقاومت کانال در یک ناحیه قرار دارند که آن را به یک سطح بحرانی تبدیل می کند. گاوهای DOGE باید با موفقیت آن را بازپس گیرند. رد شدن از منطقه 0.065 دلار باعث فروش در منطقه 0.05 دلار می شود.

شیبااینو

در این هفته، SHIB پایین ترین سطح را لمس کرد، که پس از آن دوباره ریزش کرد که باعث شد فشارفروش افزایش یابدو از آن زمان به بعد بازار به فروش خود ادامه داد و افت های پایین تری ایجاد کرد. با نگاهی دقیق تر می‌توانیم به نشانه هایی که از حمایت وجود دارد دست یابیم آخرین باری که قیمت در این سطح بود، SHIB شکست خورد. اگر گاوها بتوانند این سطح را با موفقیت حفظ کنند، ممکن است واکنش خوبی نسبت به روند صعودی داشته باشند. اگر یک بسته 4 ساعته بالاتر از 1275 وجود داشته باشد، انتظار داشته باشید که آزمایش مجدد منطقه 1375 را مشاهده خواهید کرد.با این حال، اگر ردی از ناحیه مورد نظر وجود داشته باشد، باعث فروش به سمت منطقه 890 می شود.

بیبی دوج

هفته گذشته، BABYDOGE پایین ترین سطح خود را لمس کرد. از آن زمان به بعد، بازار رمزارزها در قیمت های پایین تر سپری کرده اند. بیبی دوج به طور کامل به سطح پشتیبانی خود بازگشته است. در زمان نگارش این مقاله، BABYDOGE پشتیبانی خود را تایید کرده است که گاوها باید وارد شوند و این منطقه را نگه دارند.

خلاصه

 ● DOGE در حال از دست دادن ساختار صعودی است.

● SHIB در یک سطح محوری نشسته است.

● گاوهای نر BABYDOGE در حال از دست دادن کنترل هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها