|

محبوب‌ترین ارز دیجیتال!

ترفندی جدید برای شیبااینو!!

shibainu

پلOKSE از Shiba Inu پشتیبانی می‌کند و میلیون‌ها تاجر در ۱۷۰ کشور را قادر می‌سازد که Shib را به عنوان پرداخت بپذیرند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- OKSE Crypto Visa Card اخیراً اعلام کرده که محبوب‌ترین ارز دیجیتال میم کوین یعنی Shiba Inu را در پلتفرم خود فهرست کرده است و ازاین پس کاربران ارزهای دیجیتال می‌توانند در بیش از 170 کشور از SHIB به عنوان نوعی پرداخت در بیش از 60 میلیون کسب و کار از جمله فروشگاه های آنلاین و تجارت الکترونیکی استفاده کنند.OKSE Crypto Visa Card به‌عنوان یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای خرج کردن ارزهای دیجیتال در سراسر جهان شناخته می‌شود. بیش از 60 میلیون تاجر ویزا در بیش از 170 کشور جهان آن را می پذیرند.

OKSE Crypto Visa Card هیچ کارمزد یا سودی برای هر تراکنش دریافت نمی کند و همچنین به کاربر خود این امکان را می دهد تا با استفاده از برنامه خود، هر تراکنش را در زنجیره ردیابی کند. برنامه OKSE Card برای بارگیری در فروشگاه اپل و فروشگاه Google Play در دسترس است که کاربران وسرمایه گذاران می‌توانندازآن استفاده کنند.OKSE 257 هزار دنبال کننده در توییتر دارد که شامل Binance CZ نیز می شود. همانطور که توسط The Crypto Basic در 5 آگوست گزارش شد، بایننس کارت پشتیبانی از Shiba Inu را اضافه کرد و به بیش از 60 میلیون بازرگان اجازه داد SHIB را به عنوان پرداخت بپذیرند.

در حال حاضر، گاوها در تلاش برای احیای روند صعودی شیبا از میانگین متوسط ۵۰ روزه در نزدیکی سطح ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار هستند. در صورت موفقیت آن‌ها، قیمت این ارز ممکن است سطوح ۰٫۰۰۰۰۱۴۸ و ۰٫۰۰۰۰۱۷۹ دلار را نیز پشت سر بگذارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها