|

خزید یافروش؟!

به شیبااینو بدبین شویم؟!!

shibainu

احساسات سرمایه‌گذار Shiba Inu توسط بازی کارتی Shiba Eternity تعیین می‌شود – دلیل این امر چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو (SHIB) از زمان اوج سال گذشته شاهد کاهش قابل توجه قیمت بوده است. از زمان نوشتن این مقاله، قیمت معاملاتی memecoin حدود 0.00001263 دلار است. با چنین وضعیت بدبینانه ای در بازار، انتشار Shiba Eternity در بلاک چین ممکن است نقشه سرمایه گذاران SHIB را مشخص کند.Shiba Eternity یک بازی کارتی مبتنی بر بلاک چین است که مضمون آن بر روی توکن میم است.

توسعه‌دهنده بازی در Gamescom 2022 درباره این بازی صحبت کرد. از زمان انتشار آن در فروشگاه IOS یک ماه پیش، این بازی موفقیت بزرگی داشته است. ویلیام ولک، متخصص صنعت بازی، در رویداد فوق الذکر درباره ابدیت شیبا بحث می کند. او سرعت و عملکرد بازی را تحسین کرد.بازی شیبا اینو برای «اقتصاد پایدار» Shibarium، یک ارتقاء لایه 2 برای میم کوین، در نسخه بلاک چین آینده بازی گنجانده خواهد شد.

ظاهراً این بهبود توکن را با محیط زیست سازگارتر خواهد کرد. Volk همچنین این ارتقا را تأیید کرد و از توسعه دهنده اصلی Shiba Inu، Shytoshi Kusama، تمجید کرد.هزینه های بالای تراکنش SHIB را می توان به استفاده زیاد از شبکه اتریوم نیز نسبت داد. هزینه استفاده از شبکه اتریوم با ارتقای پیشنهادی کاهش خواهد یافت.

هنگامی که Shibarium به بازی اضافه می شود، ممکن است به یک شیبا اینو با ثبات تر با هزینه تراکنش ارزان تر تبدیل شود. روحیه سرمایه گذاران نیز ممکن است در نتیجه این امر بهبود یابد. اکنون که نسخه بلاکچین بازی و Shibarium رسماً برای انتشار اعلام شده اند، ممکن است فشار فروش کمتری روی SHIB وجود داشته باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی