|

حرکتی مهم!

کار تحسین برانگیز شیبااینو ودوج کوین باگاوها!

Dogecoin

دوج کوین Dogecoin (DOGE) وشیبااینو Shiba Inu (SHIB) پس از تله گاو ها شروع به اصلاح قیمت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) هردو الگوهای مربوطه به پایین‌ترین سطح ماه ژوئن برقرار بودند، شکسته‌اند. اما، SHIB شیبااینو با مدیریت بالای یک منطقه پشتیبانی مهم، قدرت بیشتری نشان داده است. DOGE DOGE از 14 ژوئن در داخل یک کانال موازی صعودی افزایش یافته بود. حرکت صعودی منجر به دستیابی به بالاترین قیمت 0.089 دلار شد و به خط مقاومت این کانال رسید. با این حال، قیمت رد شد و از آن زمان کاهش یافته است. علاوه بر این، DOGE به زیر منطقه 0.077 دلار کاهش یافت که انتظار می رفت پشتیبانی قوی شاملش شود.اکنون این منطقه به منطقه مقاومت تبدیل شده است.

علاوه بر این، در حالی که قیمت در خط حمایت کانال جهش کرد، نتوانست به منطقه 0.077 دلار (نماد قرمز) برسد و پس از یک جهش جزئی شکسته شد.که این یک نشانه ضعف در نظر گرفته می شود، زیرا DOGE حتی نمی تواند یک اصلاح اساسی را آغاز کند. مشروعیت شکست با حرکت RSI روزانه تقویت می‌شود که از یک خط حمایت صعودی نیز شکسته شده و به زیر 50 کاهش یافته است. بنابراین، محتمل‌ترین سناریو این است که DOGE به سطح پشتیبانی 0.053 دلار سقوط کند و احتمالاً حتی پایین‌تر هم می‌رود.

شیباSHIB مشابه DOGE، از 18 ژوئن در داخل یک کانال موازی صعودی معامله میشد. حرکت در داخل کانال منجر به  دستیابی به بالاترین قیمت 0.000018 دلار در 14 آگوست شد. این هم خط مقاومت کانال و هم منطقه مقاومت افقی 0.0000175 دلار را تأیید کرد (نماد قرمز).با این حال، SHIB از آن زمان در حال سقوط بوده است و در 26 آگوست از کانال شکسته شد. در حال حاضر، SHIB همچنان بالای منطقه 0.000012 دلار معامله می شود. شاخص RSI روزانه از یک خط حمایت صعودی شکسته شده و اکنون به زیر 50 کاهش یافته است. بنابراین، این به شکست مشروعیت می بخشد و نشان می دهد که قیمت های پایین تری در بازار وجود دارد.اگر حرکت نزولی ادامه یابد، نزدیکترین ناحیه حمایتی بعدی 0.00001 دلار خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها