|

افتی جبران ناپذیر؟

بیت کوین از دست خواهد رفت؟

Bitcoin

-در ساعات نخست معاملات روز شنبه بازار رمزارزها شاهد اصلاح قیمت بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-در ساعات نخست معاملات روز شنبه بازار رمزارزها شاهد اصلاح قیمت بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۹۸۰.۰۲ میلیارد دلار است که ۰.۵۵ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. بیت کوین دوباره بالای ۲۰۰۰۰ دلار بازگشت. اتریوم نیز اکنون بالای ۱۵۰۰ دلار قرار دارد. بازار رمزارز در صورت از دست رفتن سطح ۲۰هزار دلار، فاز نزولی را ادامه خواهد داد بنابراین بیت‌کوین بار دیگر محدوده رنجی را با سقف ۲۰۵۰۰ دلار و کف ۱۹۵۰۰ دلار تشکیل داده است.

طبق الگوی‌های رفتاری بیت‌کوین، قیمت معمولا با حرکتی استاپ‌هانتری به جمع‌آوری نقدینگی می‌پردازد و سپس با حرکتی سریع از محدوده رنج خارج می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که شکل‌گیری روند آتی بیت‌کوین با حرکتی به همین شکل رقم بخورد. استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در ماه آگوست ۶۵۷ میلیون دلار درآمد داشتند که نسبت به ماه قبل ۱۰٪ رشد داشته است. لازم به ذکر است که ۶۲۹.۴۵ میلیون دلار از آن مربوط به پاداش استخراج بلاک و ۸.۹۸ میلیون دلار مربوط به کارمزد تراکنش بوده است؛ همچنین این اولین افزایش ماهانه درآمد ماینر‌ها از ماه مارس به شمار می‌رود.

چند روز پیش شاخص Taker Buy Sell Ratio حجم اردرهای تیکر خرید به اردرهای تیکر فروش را در معاملات پرپچوال بیت‌کوین محاسبه می‌کند و شاخصی برای اندازه‌گیری قدرت خریدار و فروشنده است. میانگین متحرک ۱۴ روزه این شاخص در روزهای گذشته در حال رشد بوده که برتری نسبی قدرت خریداران در بازار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها